  • Data: 2019-03-08 10:21:18
    Temat: Re: Wtargnięcie na jezdnię
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-07 o 22:42, ToMasz pisze:

    > no więc właśnie w moim pytaniu proszę o opisane takiego przypadku. skoro
    > jest ujęty w przepisach, to musi mieć do czegoś zastosowanie. Pytanie
    > jest ciągle aktualne, mam nadzieje że odpowiesz.

    Może tak:

    "Widząc pieszego zbliżającego się do przejścia, a tym bardziej stojącego
    przed nim w oczekiwaniu na możliwość wejścia, kierujący pojazdem ma
    obowiązek zwolnić - stwierdził w wyroku Wojewódzki Sąd Administracyjny w
    Bydgoszczy."

    To jest niepodważalny prawomocny wyrok sądu. Debile mogą się kłócić z
    wyrokiem. Uwielbiam ja debil kłóci się z faktem :D

    https://www.rp.pl/Prawo-drogowe/310269908-Sad-pieszy
    -zbliza-sie-do-pasow-kierowca-musi-zwolnic.html

    Odpowiadając na słowo "wtargnięcie". Już to gdzieś pisałem. Jest to
    sytuacja gdzie kierowca nie ma żadnej możliwości uniknięcia kolizji. W
    omawianym przypadku kierowca nie zwolnił, miał ok 20 metrów do przejścia
    https://pokazywarka.pl/klamiesz/ i nie stosując się do przepisu o
    NAKAZIE/OBOWIĄZKU zwolnienia do prędkości bezpiecznej, stworzył zagrożenie.

    > skąd słowo "rozumiem"?

    Bo próbujesz bronić kierowcy, który MUSI mieć wiedzę na temat przepisów
    a ewidentnie, jako pierwszy je łamie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>