  • Data: 2019-03-07 22:55:25
    Temat: Re: Wtargnięcie na jezdnię
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kurwa, upewniłem się na 100% że kierowca zdoła wyhamować
    moment. ale za chwilę.
    > i jest to
    > fizycznie możliwe. Użyłem całej dostępnej fizyki, przeniosłem się w
    > czasie i mam potwierdzenie od Einsteina. Kierowca miał to w dupie i nie
    > hamował. DOTARŁO?
    JA uważam że w drugiej części masz 100% racji. kierowca miał to w dupie.
    czy możesz na filmiku pokazać cokolwiek co popiera pierwszy cytat? Jak
    piesi się upewnili przez wejściem?

    i jeszcze jedno. wcześniej wspomniałeś o konieczności zwalniania przed
    przejściem dla pieszych. Nie wiem gdzie mieszkasz, ale na śląsku, w
    centrach miast, przejścia masz co 100 metrów. czyli 30 raz zdejmiesz
    nogę z gazu na 3 kilometrach. Blisko masz do pracy. Gorsza sprawa gdy
    masz 2pasmową jednokierunkową, a jeden pas stoi. no i... drugi skacze
    kanguerm, bo przy każdym przejściu musisz się zatrzymać, by stwierdzić
    czy ten obok, stoi bo jest korek, czy stoi bo puszcza pieszego. to nie
    jest parędziesiąt sekund. to jest paraliż miasta. NIKT tak nie robi.
    NIKT nie zatrzymuje się przed przejściem dla pieszych, gdy chodnikiem
    ida piesi, bo a nóż skręcą na "zebry". Może Ty byś tak chciał, może Ty
    tak jeździsz i ja nigdzie ale to nawet na 1% tego nie krytykuje i nie
    neguje, ale świat tak nie działa. Piesi mają pierwszeństwo, ale to oni
    pakują się pod koła. NIE ROZGLĄDAJĄC SIĘĘĘĘĘĘĘ
    ToMasz