    Subject: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <7...@4...com>
    <5c850c04$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c852646$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Sun, 10 Mar 2019 17:07:06 +0100

    > Klamiesz bo zadnego paragrafu regulujacego przechodzenie przez jezdnie i dajacego
    pierwszenstwo pieszemu jak jest na chodniku nie dales.

    A miałem dawać zmyślaczu i kłamco?
    Pisałem wyżej o wyroku sądu (cytat)
    "Masz tam zwolnić i umożliwić WEJŚCIE na pasy, a nie egzekwować za
    wszelką cenę, że nie zwalniasz bo nóżka pieszego była w powietrzu i on
    jeszcze na pasy nie wszedł. Tak nakazuje przepis jak i WYROK sądu, który
    zacytowałem. "

    No to jadziem analfabeto:
    § 47 pkt 4

    "Kierujący pojazdem zbliżający się do miejsca oznaczonego znakiem D-6,
    D-6a albo D-6b jest obowiązany zmniejszyć prędkość tak, aby nie narazić
    na niebezpieczeństwo pieszych lub rowerzystów znajdujących się w tych
    miejscach lub na nie wchodzących lub wjeżdżających."
    https://www.lexlege.pl/znaki-dr/paragraf-47/

    Teraz rozkminiamy DWA stany tam opisane, analfabeto.

    1. znajdujących się w tych miejscach (czyli postawili nóżkę na pasie)
    2. wchodzących lub wjeżdżających (czyli takich którzy jeszcze tam się
    nie znajdują a wchodzą/wjeżdżają.

    Jeszcze jakieś pytania analfabeto?

    > Klamiesz rowniez ze ja miam dawac jakies paragrafy zwiazane z przechodzeniem.

    Prosiłem cie o paragraf definiujący w metrach co to jest wtargnięcie" bo
    nijak nie określiłeś.

    > Nie musze dawac zadnych bo w przeciwienstwie do twoich wizji sa one w kodeksie
    drogowym.

    Nie, definicji wtargnięcia nie ma, chyba że odniesiesz się do zwrotu
    BEZPOŚREDNIO PRZED JADĄCY POJAZD, co wynika że może to być 2cm.
    Dawaj paragraf, analfabeto.
    ------------------------------------
    Pierdolisz tu farmazony o tym:

    Art 49/2
    "Zabrania się zatrzymania pojazdu:
    na przejściu dla pieszych, na przejeździe dla rowerzystów oraz w
    odległości mniejszej niż 10 m przed tym przejściem lub przejazdem; na
    drodze dwukierunkowej o dwóch pasach ruchu zakaz ten obowiązuje także za
    tym przejściem lub przejazdem.

    Czyli możesz się zatrzymać 10 metrów przed przejściem. Dlaczego zatem
    zatrzymujesz się na linii pasów przepuszczajac pieszego, skoro nie wolno
    ci się tam zatrzymać? Dlaczego zatem rysuje się linię zatrzymania 1 metr
    od pasów?

    Zenuś, podszkol się morderco albo wykurwiaj do Rosji :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>