-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q5qqdu$8hn$1@news.mixmin.net>
<5c80ee43$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@4...com>
<5c80f3e3$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<q5rh3g$3nl$1@node1.news.atman.pl>
<5c8166c6$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.190309.invalid>
<5c83eeb0$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.190310.invalid>
<5c8505af$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@4...com>
<5c850c04$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5c852646$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Sun, 10 Mar 2019 17:07:06 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.3
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <0...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 190310-2, 10.03.2019), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 63
Message-ID: <5c853637$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.238.90.199
X-Trace: 1552234039 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 484 213.238.90.199:17191
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4380
X-Received-Body-CRC: 273231596
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651861
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-03-10 o 16:33, Zenek Kapelinder pisze:
> Klamiesz bo zadnego paragrafu regulujacego przechodzenie przez jezdnie i dajacego
pierwszenstwo pieszemu jak jest na chodniku nie dales.
A miałem dawać zmyślaczu i kłamco?
Pisałem wyżej o wyroku sądu (cytat)
"Masz tam zwolnić i umożliwić WEJŚCIE na pasy, a nie egzekwować za
wszelką cenę, że nie zwalniasz bo nóżka pieszego była w powietrzu i on
jeszcze na pasy nie wszedł. Tak nakazuje przepis jak i WYROK sądu, który
zacytowałem. "
No to jadziem analfabeto:
§ 47 pkt 4
"Kierujący pojazdem zbliżający się do miejsca oznaczonego znakiem D-6,
D-6a albo D-6b jest obowiązany zmniejszyć prędkość tak, aby nie narazić
na niebezpieczeństwo pieszych lub rowerzystów znajdujących się w tych
miejscach lub na nie wchodzących lub wjeżdżających."
https://www.lexlege.pl/znaki-dr/paragraf-47/
Teraz rozkminiamy DWA stany tam opisane, analfabeto.
1. znajdujących się w tych miejscach (czyli postawili nóżkę na pasie)
2. wchodzących lub wjeżdżających (czyli takich którzy jeszcze tam się
nie znajdują a wchodzą/wjeżdżają.
Jeszcze jakieś pytania analfabeto?
> Klamiesz rowniez ze ja miam dawac jakies paragrafy zwiazane z przechodzeniem.
Prosiłem cie o paragraf definiujący w metrach co to jest wtargnięcie" bo
nijak nie określiłeś.
> Nie musze dawac zadnych bo w przeciwienstwie do twoich wizji sa one w kodeksie
drogowym.
Nie, definicji wtargnięcia nie ma, chyba że odniesiesz się do zwrotu
BEZPOŚREDNIO PRZED JADĄCY POJAZD, co wynika że może to być 2cm.
Dawaj paragraf, analfabeto.
------------------------------------
Pierdolisz tu farmazony o tym:
Art 49/2
"Zabrania się zatrzymania pojazdu:
na przejściu dla pieszych, na przejeździe dla rowerzystów oraz w
odległości mniejszej niż 10 m przed tym przejściem lub przejazdem; na
drodze dwukierunkowej o dwóch pasach ruchu zakaz ten obowiązuje także za
tym przejściem lub przejazdem.
Czyli możesz się zatrzymać 10 metrów przed przejściem. Dlaczego zatem
zatrzymujesz się na linii pasów przepuszczajac pieszego, skoro nie wolno
ci się tam zatrzymać? Dlaczego zatem rysuje się linię zatrzymania 1 metr
od pasów?
Zenuś, podszkol się morderco albo wykurwiaj do Rosji :)
--
LordBluzg(R)
<<<Pasek Grozy>>>
DZIĘKI POLITYCE RZĄDU PIS
MAMY KOLEJNY REKORD WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY
Następne wpisy z tego wątku
- 10.03.19 17:18 Shrek
- 10.03.19 17:44 Zenek Kapelinder
- 10.03.19 17:55 LordBluzg(R)
- 10.03.19 17:58 LordBluzg(R)
- 10.03.19 17:59 Budzik
- 10.03.19 17:59 Budzik
- 10.03.19 18:08 Zenek Kapelinder
- 10.03.19 18:17 Shrek
- 10.03.19 18:35 LordBluzg(R)
- 10.03.19 18:40 Olfi
- 10.03.19 18:51 Shrek
- 10.03.19 18:50 LordBluzg(R)
- 10.03.19 19:05 LordBluzg(R)
- 10.03.19 21:01 Zenek Kapelinder
- 10.03.19 21:29 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=