  • Data: 2020-11-03 15:51:29
    Temat: Re: Współczesny sprzęt audio
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rnrp3c$57q$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2020-11-03 o 14:56, J.F. pisze:
    >>> Np. M-5000 waży 26,9 kg i ma 464mm głębokości (moja szafka ma

    >Chyba trafa. Może w tym sprzęcie unikają DC/DC.

    Wszystko cyfrowe, a im sie chce 500W trafo wstawiac ?
    no dobra, moze tylko 150W :)

    >To była prawda 30 lat temu. Teraz sprzęt jest ROHS i nie ma prawa
    >tyle wytrzymać. Już Unia o to zadbała.

    Hm, sprzet domowy, mrozy razczej nie groza ...

    >Poza tym za 5 lat już się pewnie moralnie zestarzeje bo wszystkie
    >standardy kodowania będą nowe a o tych obecnych już nikt nie będzie
    >pamiętał.

    A to wielce prawdodobne ... ale wyrzucenie HDMI potrwa chyba dluzej
    :-)

    >Do kompletu planuję tylko odtwarzacz CD.

    Dla siebie ?

    Bo do kina domowego to przydaloby sie chyba jakies DVD/BR, a one CD
    czytaja :-)

    >Więc potrzebne mi są chyba 2 wejścia. Syn z Technicsa korzysta tylko
    >podłączając kabelkiem wyjście słuchawkowe telefonu więc zakładam, że
    >być może tu też tak będzie, chyba, że bluetooth.

    BT to chyba gdzies na granicy HiFi.
    Bylo mu "glosnik BT" kupic :-)

    J.