  • Data: 2020-11-03 19:11:51
    Temat: Re: Współczesny sprzęt audio
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-03 o 16:01, PeJot pisze:

    > I to jest MZ odpowiedź na Twoje pytanie. Do małego TV zwyczajnie szkoda
    > kasy na KD.

    Tylko, że na razie wygląda mi odwrotnie. Obecnie rozważam kino domowe
    RX-V385 za 1400 albo stereo R-N303D za 1750.
    I do tego się zastanawiam, czy niezależnie od wyboru nie mieć tylko 2
    głośników.

    Ogólnie - za mało jeszcze wiem o praktycznych różnicach funkcjonalnych
    między tymi dwoma rodzajami sprzętu - do tego od początku zmierzało moje
    pytanie.
    P.G.