  • Data: 2020-11-03 15:17:13
    Temat: Re: Współczesny sprzęt audio
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020.11.03 o 12:15, Irek.N. pisze:

    > Jakoś nie mogę sobie wyobrazić słuchania KD na zestawach pokroju porządnego
    > stereo. Próbowałem, ale efekt jest taki, że kiepsko z dialogami, ale za to jak
    > "na filmie krzesło się przewraca", to podłoga drży. Oczywiście kanał środkowy KD
    > rozwiązuje częściowo temat, ale mam wrażenie, że realizacje dla KD są celowo tak
    > zrobione, aby na kiepskawych sprzętach KD jakoś to szło, a w efekcie na
    > porządnych przetwornikach jest masakra.
    > Podobnie z subwooferem. Zbudowałem porządny, duży, mocny i w ogóle zacny. Tylko
> [...]
    Ja mam 4 porządne kolumny (oczywiście bez przesady, ale na moją powierzchnię
    wystarczają) oraz subwoofer z dużym głośnikiem. Nie mam centralnego, wzmacniacz
    emuluje go na przednich kolumnach. Nie zauważyłem żadnego z problemów opisanych
    przez Ciebie, więc może kwestia w konkretnej konfiguracji lub obróbki sygnału we
    wzmacniaczu.
    A Prometeusza muszę w końcu obejrzeć 'na wypasie', bo mnie zachęciłeś tym basem
    (widziałem go co prawda w tv, ale to w nocy było i nie włączyłem wszystkiego co
    mam, poza tym był z lektorem, który całkowicie wyklucza się z KD, wiesz, ludzie
    sobie mówią pianissimo 'cicho bo ufok idzie' na 4 dolnych bitach sygnału, a
    lektor na cały ryj '!CICHO BO UFOK IDZIE!' )
    Pozdrawiam Krzysiek