  • Data: 2014-04-27 13:41:54
    Temat: Re: Współczesne głupkowate mikro-ronda z kostką brukową
    Od: "tolek" <t...@n...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    "WildS" news:slrnllo005.2iq.falcon@makigai.org

    > Mi jako kierowcy cieżarówki zdecydowanie na rondzie by ułatwiał pracę
    > asfalt a nie jakaś kostka.

    Jeden z niewielu myślących, w dodatku ciężarowiec!
    Bo już był szum, że ci z osobówek się czepiają.

    > Gdy jest odpowiednio ciasno to taką kostkę
    > opony naczepy potrafią wyrwać przy skręcaniu.

    Więc wniosek taki po to wymyślono tą głupotę, by ją naprawiać co chwila.

    > Jedyna 'zaleta' tej kostki to wlasnie to, że jest śliska na deszczu

    Ale obrońcy dalej idą w zaparte, kostka im pomaga...
    Ciekawe w czym?
    Typowe betonowo-urzędnicze wymysły służące urzędasom brukselskim, a nie
    obywatelom.
    Nastały czasy gdzie się wmawia, że coś od teraz jest dobre, a to co było
    przez dziesiąt lat jest złe. Dla mnie jedyne słuszne rondo jest całe
    asfaltowe, kamienne to na cmentarzu niech sobie stawiają.
    Zwyczajnie mnie tak kostka wkurza jak się opona na niej tłucze.
    A jeżdżę po tych kamieniach, bo powymyślali mikrondka, na których stoi 5 aut
    i nie mogą z niego zjechać bo się ulica zakorkowała, a człowiek chce jechać
    w lewo lub zrobić nawrotkę i bez jazdy "lewym" kamiennym pasem będziesz
    czekał 10 minut żeby rondo pokonać, bo całe stoi.
    Dotychczasowe NORMALNE ronda miały dwa pasy, zewnętrzny i wewnętrzny.
    Wewnętrznym jeździło się gdy skręcało się w lewo na rondzie, zewnętrznym gdy
    na pierwszym wyjeździe się wyjeżdżało.
    Żadne większe dostawcze auto nie ma szans jechać samym asfaltowym pasem bez
    zahaczania o durną kostkę. I w czym ta kostka ma niby pomagać dużym autom?
    Jak już napisane wyżej tylko wkurza, a nie pomaga.