eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " tester2003" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
    Date: Fri, 30 Dec 2011 20:49:27 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <jdl84n$47g$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jdikdg$l7m$1@inews.gazeta.pl> <jdk351$9tb$1@inews.gazeta.pl>
    <jdkqg7$lru$1@inews.gazeta.pl> <jdkugf$47v$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1325278167 4336 172.20.26.234 (30 Dec 2011 20:49:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Dec 2011 20:49:27 +0000 (UTC)
    X-User: kt000s
    X-Forwarded-For: 89.74.162.58
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:649353
    [ ukryj nagłówki ]

    OK. Czyli np. Kenda by zachować bezpieczeństwo na asfalcie... Pytanie do
    samego motoru. Czy w cenie do 10k warto rozważyć coś oprócz DR-Ztki? Po tym
    czego się oczytałem i osłuchałem wydaje się to dobry wybór w odniesieniu do
    moich gabarytów (190, 85), doświadczenia i charakteru użytkowania. Jak sądzicie?

    Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> napisał(a):

    > k...@g...pl pisze:
    > > :) Wybór nie jest łatwy bo ciężko by coś było do wszystkiego - zdaję sobie z
    > > tego sprawę. W tej chwili trudno mi prorokować jak w praktyce będzie wyglądał
    > o
    > > użytkowanie motoru. Jeżeli chodzi o jazdę po asfalcie czytałem o twardszej
    > > kostce, które nada się zarówno na tor jak i przetrzyma relatywnie długo na
    > > asfalcie. DR-Ztką poskakać nie poskaczę - po torze powinien pojeździć -
    > > doświadczenie/pewności jednak nie mam.
    >
    > Kostka to nie tylko szybkie zużycie na asfalcie. To także bardzo słabe
    > trzymanie opony. Odczuwalne jest to bardzo np. na ciasnych rondach,
    > udaje się wtedy obrócić kierownicę (zerwać przyczepność) bez zmiany
    > pochylenia motocykla. Oczywiście można też jeździć bardzo ostrożnie i
    > minimalizować skutki słabego trzymania kostki, ale tracisz wtedy dużo
    > przyjemności z jazdy.
    >
    > PS: Twarda kostka jest np. w oponach Kenda. Mam taką na przednim kole,
    > jest to opona która łapie się jeszcze na homologację.
    >


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: