    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Date: Sun, 21 Aug 2011 22:24:51 +0200
    <c1.01.3Rdltr$0VS@mike.oldfield.org.pl> <j2emiq$5i2$1@news.vectranet.pl>
    <4e4ae021$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2enlu$dbh$2@news.vectranet.pl>
    <4e4ae38d$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2eok1$hsg$2@news.vectranet.pl>
    <4e4ae6a5$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2fiug$dia$1@news.vectranet.pl>
    <4e4b6ef0$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2gq9d$emb$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RgfjS$0Vr@mike.oldfield.org.pl>
    <1pommc76bpw0h$.xc7w6txbwyve$.dlg@40tude.net>
    <s...@m...org>
    <1...@4...net>
    <s...@m...org>
    <17f1u6htpt7xv$.11l0v0e90yw67.dlg@40tude.net>
    <s...@m...org>

    Dnia Sun, 21 Aug 2011 20:41:31 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
> [...]
    -i-ue

    > nie, tu chodzi o to, żeby czas pracy + czas pauzy 9h/11h nie był > 24h

    A jak bedzie wiekszy to co ?

    > Ze 110 do 90 przez zdjecie nogi z gazu szybko sie zejdzie.

    Pod warunkiem ze tirman odpowiedni zapas odleglosci zostawi.

    > W ogole, ja nieodpowiedzialne wyprzedzanie w wydaniu tirow widze dosc
    > rzadko. Duzo czesciej niebezpieczne sytuacje powoduja niestety osobowki.

    No ale na autostradze niestety odwrotnie.
    Zajezdzanie drogi przez tira zdarza sie stosunkowo rzadko .. ale jednak za
    czesto. Tak co kilkaset km. Osobowki jakby rzadziej.

    No i to co RoMan pisze - barierka na A4 faktycznie pogieta gesto.
    Kiedys mialem wrazenie ze w jedna strone bardziej.

    > BTW: Moze to taki polski syndrom, ze jak juz sie po tych setkach km na
    > drogach krajowych zjedzie na autostrade to jakby ze smyczy spuscic ;)

    Ale z jakiej smyczy w przypadku tirow ? Ze moze sobie pojechac 91 ?

    J.