  • Data: 2011-08-21 01:37:06
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-20, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > ROTFL, już trzęsę portkami.
    > Dziwne że nie przyszło ci do głowy, że mogę nagrać twoje wyczyny?

    prosze bardzo. Moje wyczyny znane też pod nazwą mojej pracy wstydu mi
    akurat nie przynoszą.

    Ja wiem, oco sie zloscicie. Ze nie mozecie od poczatku do konca
    autostrady zapierdalac 150 albo wiecej. Z ta predkoscia predzej czy
    pozniej traficie na jakies wyprzedzajace sie tiry, ktore niekoniecznie
    wymusily cokolwiek bo po prostu byliscie zbyt daleko, zeby na was
    wymusic. To sie nazywa koegzystencja,

    Ja sie dziwie natomiast, ze nikt z was nie narzeka na ciagnace sie lewym
    pasem na 2 pasmowych drogach osobowki jadace z 95 km/h a takich mnówstwo
    mnie wyprzedza. To juz jak widac jest OK. Ale jazda 90 vs 85 tirów to
    już zbrodnia.

    --
    WildS