  • 11. Data: 2009-04-08 23:52:22
    Temat: Re: Wreszcie ciekawa propozycja dla posiadaczy u4/3
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    adam pisze:
    > Ten Olek może tylko wyglądać na mały. Widziałem gdzieś zdjęcie, ktoś
    > trzymał go w łapie. Proporcje były dość ciekawe. Może trzymający miał
    > małe ręce...

    Dla mnie ważne, żeby była stabilizowana matryca i porządny evf. Wtedy
    owszem do szkiełek dalmierzowych jest oczywisty bonus :)
    Póki co G1 jest mocno "takie sobie" w tym względzie. Ani nie okazał się
    mały, ani szczególnie fajny :) Jak już będzie trzech graczy na rynku to
    będzie może fajniej :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 12. Data: 2009-04-09 00:06:14
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "dominik" napisał

> [...]
    > owszem do szkiełek dalmierzowych jest oczywisty bonus :)
    > Póki co G1 jest mocno "takie sobie" w tym względzie. Ani nie okazał się

    W tej chwili to on jest nieszczególnie fajny ze względu na kompletny brak
    obiektywów.
    Przez to trudno powiedzieć coś na temat matrycy.
    Zupełnie niefajny jest przez lag, który bardziej przypomina kompakty niż
    lustrzanki : (

    Co do gabarytów to nie jest tak mały jak większość miała nadzieję ; )
    Ale na dzień dzisiejszy i tak jest to jedyna rzecz z porządnym wizjerem,
    wielkości kompaktu i o jakości lustrzanki.

    Czyli i tak jest nieźle ; )

    > Jak już będzie trzech graczy na rynku to będzie może fajniej :)

    Pewnie, monopol zawsze szkodzi ogółowi.

    adam

  • 13. Data: 2009-04-09 05:45:07
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Wiadomość z wczoraj, ale jakoś nikt nie zauważył lub stwierdził, że
    > niewarta jest dyskusji - http://www.tinyurl.pl/?SGXaT8a8
    > (oryginalny link)
    > http://www.fotografuj.pl/News/Z_dalmierzowca_na_Micr
    o_43_przejsciowka_adapter/id/2927

    > Obiektywy dalmierzowe to chyba właściwszy partner dla G1 niż
    > lustrzankowe, nie sądzicie?

    Nie, nie sadze.

    Obstawiam, ze beda duze problemy z mydlem
    im dalej od srodka klatki tym wieksze...
    Film byl laskawszy...

    A poki co Helios rzondzi ;)
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/_1010957.jpg

  • 14. Data: 2009-04-09 07:25:53
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    On 9 Kwi, 07:45, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Nie, nie sadze.
    >
    > Obstawiam, ze beda duze problemy z mydlem
    > im dalej od srodka klatki tym wieksze...

    No fakt, zwłaszcza jako teleobiektyw z g1.

  • 15. Data: 2009-04-09 07:28:41
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > No fakt, zwłaszcza jako teleobiektyw z g1.

    Niestety jako szeroki nie daje sie stosowac ;)

  • 16. Data: 2009-04-09 07:37:37
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-04-09, czw o godzinie 07:45 +0200, Jakub Jewu?a pisze:
> [...]
    >
    > Nie, nie sadze.
    >
    > Obstawiam, ze beda duze problemy z mydlem
    > im dalej od srodka klatki tym wieksze...

    Ja tam jestem zadowolony z Rokkora MD 50/1.7 na G1. Sam sobie zrobiłem
    adapter z dekielka na body i pierścienia pośredniego MD ;)
    Po świętach pewnie zacznę polować na Rokkora 50/1.4 i to będzie docelowe
    szkiełko portretowe.
    Dzisiaj mam nadzieję dostać jeszcze adapter M42 i sprawdzę jak się
    zachowa Industar 50/3.5. Na APS to był naprawdę rzeźnik, zobaczymy na
    m4/3.
    Fajnie będzie wyglądał G1 podpięty do Sonnara 300/4 ;)

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 17. Data: 2009-04-09 07:53:22
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Ja tam jestem zadowolony z Rokkora MD 50/1.7 na G1. Sam sobie zrobiłem
    > adapter z dekielka na body i pierścienia pośredniego MD ;)

    To szklo do lustrzanki - ma inna konstrukcje niz szklo do dalmierzowcow.

    > Po świętach pewnie zacznę polować na Rokkora 50/1.4 i to będzie
    > docelowe szkiełko portretowe.

    Mialem do Ciebie pisac :)
    Moglbys udostepnic kilka DNGow z Rokkora?
    Chcialbym zobaczyc jak sie sprawuje...

  • 18. Data: 2009-04-09 08:43:17
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Jakub Jewuła napisał(a):
    o_43_przejsciowka_adapter/id/2927

    Nie jest to najświeższa nowość - patrz niżej

    > Nie, nie sadze.

    http://theonlinephotographer.typepad.com/the_online_
    photographer/2009/01/new-life-in-old-glasses.html

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 19. Data: 2009-04-09 08:46:17
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > http://theonlinephotographer.typepad.com/the_online_
    photographer/2009/01/new-life-in-old-glasses.html

    Co chciales przez ten link powiedziec? :)

  • 20. Data: 2009-04-09 08:47:37
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Jakub Jewuła napisał(a):
    photographer/2009/01/new-life-in-old-glasses.html

    > Co chciales przez ten link powiedziec? :)

    Tam chyba są linki do testów tych przejściówek?