    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wodorowe autka - produkcja wstrzymana
    Date: Wed, 19 Jun 2019 19:36:54 -0500

    "kk" <k...@o...pl.invalid> wrote in message
    news:qeba0a$jsp$1@news.icm.edu.pl...

    > To wychodzi, że co najwyżej tyle samo a nie "znacznie więcej".

    No jak to nie? Jeśli bateryjaka jest mała, i starczy w niej energii
    tylko na 2-3 przyspieszenia pomiędzy okresami spokojnej jazdy
    to znaczy że na jedno ładowanie dużej baterii w Tesli przypadnie
    kilkanaście do kilkadziesiąt cykli ładowania/rozładowania małej
    bateryjki w napędzie wodorowym. Fakt, że mogą osłabiać efekt
    przez ładowanie tylko do 80% i rozładowanie do 20% wten sposób
    przedłużając maksymalną liczbę cykli znacznie ale wciąż wypadkowo
    czas życia tej baterii będzie znacznie krótszy niż dużej baterii Tesli.