eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWodorRe: Wodor
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!reader01.eternal-s
    eptember.org!aioe.org!news.chmurka.net!.POSTED.c130-71.icpnet.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wodor
    Date: Fri, 16 Dec 2022 07:55:36 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <tnh4p8$ct7$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <1...@4...net>
    <tmko5g$omo$2$kolczan@news.chmurka.net>
    <tmkoto$nru$2$Cav@news.chmurka.net>
    <tmkp83$p9n$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <tmkr8n$qh8$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tmkrt5$qmt$2$kolczan@news.chmurka.net>
    <tmksi2$qh7$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tmktro$rc2$2$kolczan@news.chmurka.net>
    <tml120$tu7$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tmmp33$to1$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <tmmpfe$t68$3$Cav@news.chmurka.net>
    <tmmqmf$to1$4$kolczan@news.chmurka.net> <86m8w4kb0o8n$.dlg@myjk.org>
    <tms5k6$t9k$1$kolczan@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <1n2w3pc1o93e7$.18eerrursc62u.dlg@40tude.net>
    <tnbtgs$iic$2$Cav@news.chmurka.net>
    <19pkcehcq9ad1.1hxr0ropjin66$.dlg@40tude.net>
    <tncekf$urv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <m2pv06wb20fw$.6kytq730tuy1$.dlg@40tude.net>
    <tndhjo$q5k$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1pe2sh4otqssa.l22klexg12k1$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: c130-71.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 16 Dec 2022 06:55:36 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c130-71.icpnet.pl:85.221.130.71"; logging-data="13223";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.5.1
    X-Antivirus: Avast (VPS 221215-4, 15.12.2022), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    In-Reply-To: <1pe2sh4otqssa.l22klexg12k1$.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2709784
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15-12-2022 o 16:07, J.F pisze:

    >>>>> Z czym nie ma problemu?
    >>>>> Z przejechaniem BEV 1200km,
    >>>>
    >>>> Tak.
    >>>> I z ładowaniem po drodze.
    >>>
    >>> Nie ma problemow. Tylko to trwa.
    >>
    >> Zależy od auta.
    >> Generalnie trwa tyle ile w spaliniaku.
    >
    > I to jest wlasnie zaklinanie rzeczywistosci

    Nie - zaklinanie rzeczywistości to jest pierdzielenie o potrzebie
    przejeżdżania długiej trasy jednym ciągiem.
    Nikt normalny tak nie robi.
    A potrzeby nienormalnych można sobie olać.
    Koniec kropka.

    > Masz jakies szybkie porsche i ladowarke 350kW pod reką,

    Nie musi być ani Porsche, a trasę można tak zaplanować, zeby korzystać
    wyłącznie z takich ładowarek.
    Nawet nie szukając ich wcześniej - przynajmniej na zachodzie.
    U nas jeszcze trzeba planować.

    > czy patrzysz po sobie, ze tankowanie to pol godziny musi trwac.

    Przerwa musi trochę trwać, wystarczy na ładowanie.
    Zazwyczaj to samochód czeka na szybkiej ładowarce na pasażerów, a nei
    odwrotnie.



    >
    >>> Jeden postoj OK - i tak bym zrobil.
    >>> Ale tu trzeba ze 3-4.
    >> Pasuje.
    >> A nawet za mało na taką trasę.
    >
    > I jaką masz sumę tych postojów na tankowanie?

    Co mnie tankowanie obchodzi?

    >> Nie widziałem.
    >
    > Nie chcialo ci sie linka kliknac

    Nie klikam w linki, zwłaszcza obcojęzyczne.
    Nie umiesz googla użyć i cytatu wrzucić, to już nie mój problem.

    >>> Za to ciekaw jestem zuzycia kopalni. I huty - na potrzeby kopalni ..
    >> A huty na potrzeby rafinerii to już nie jesteś?
    >> Albo pól wydobywczych i platform wiertniczych?
    >
    > Szyb jest nieduzy, ale platforma istotnie troche potrzebuje.
    > Najwyrazniej sie jednak oplaca i sporo zysku zostaje :-)

    I dlatego sponsorują takich pożytecznych idiotów, jak Ty i inni na tej
    grupie, żeby nadal mogli ciągnąć kasę z zasyfiania planety.

    > Chodzi tylko o rzetelne policzenie.

    Podawałem wiele razy, nie podobało Ci się.

    >>>>>> Ostatnia wymiana oleju trwała 2 dni,
    >>>>>
    >>>>> Nie wiem co ty przez 2 dni robiles.
    >>>>> Przegląd w ASO?
    >>>>
    >>>> Tak.
    >>>> Łącznie z przeglądem lpg.
    >>>
    >>> A przeglad BEV?
    >> 1h.
    >
    > Cos tu klamiesz lub naciagasz.

    W którym miejscu?
    Bo Ci nie pasuje do tezy, to musi być koniecznie nieprawda?

    HINT: przeglądu lpg nie chcieli zrobić w tym samym dniu, odwieźli go do
    gazownika następnego dnia.

    No i całość kosztowała 1500 zł vs 200 zł w bev....

    >>>>> Ale Myjk czasem w trasy jezdzi ..
    >>>>
    >>>> Ja też.
    >>>> Ale to wyjątek od reguły.
    >>>
    >>> Patrzac po drogach poza miastem - nie.
    >>
    >> Jak najbardziej tak.
    >> Wiesz jakby wyglądały drogi zawalone 20 milionami samochodów, plus
    >> tranzyt międzynarodowy?
    >
    > https://businessinsider.com.pl/motoryzacja/ruch-na-d
    rogach-trasy-zaczynaja-sie-przytykac-rekord-przejazd
    ow-na-s8/gyc8y3h
    >
    > "na warszawskim odcinku trasy S8 pomiędzy węzłami Konotopa i Głębocka
    > przejeżdża do 200 tys. pojazdów na dobę."

    No i?
    Napisz jak będzie 10 mln, tyle pewnie aut jest w okolicy.
    Wtedy będziesz mógł gadać, że normą jest jeżdżenie codziennie w trasę.
    >
    > ale to pewnie ruch lokalny ...

    Większość pewnie tak.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: