  • Data: 2022-12-16 07:55:36
    Temat: Re: Wodor
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-12-2022 o 16:07, J.F pisze:

    > I to jest wlasnie zaklinanie rzeczywistosci

    Nie - zaklinanie rzeczywistości to jest pierdzielenie o potrzebie
    przejeżdżania długiej trasy jednym ciągiem.
    Nikt normalny tak nie robi.
    A potrzeby nienormalnych można sobie olać.
    Koniec kropka.

    > Masz jakies szybkie porsche i ladowarke 350kW pod reką,

    Nie musi być ani Porsche, a trasę można tak zaplanować, zeby korzystać
    wyłącznie z takich ładowarek.
    Nawet nie szukając ich wcześniej - przynajmniej na zachodzie.
    U nas jeszcze trzeba planować.

    > czy patrzysz po sobie, ze tankowanie to pol godziny musi trwac.

    Przerwa musi trochę trwać, wystarczy na ładowanie.
    Zazwyczaj to samochód czeka na szybkiej ładowarce na pasażerów, a nei
    odwrotnie.

    > I jaką masz sumę tych postojów na tankowanie?

    Co mnie tankowanie obchodzi?

    > Nie chcialo ci sie linka kliknac

    Nie klikam w linki, zwłaszcza obcojęzyczne.
    Nie umiesz googla użyć i cytatu wrzucić, to już nie mój problem.

    > Szyb jest nieduzy, ale platforma istotnie troche potrzebuje.
    > Najwyrazniej sie jednak oplaca i sporo zysku zostaje :-)

    I dlatego sponsorują takich pożytecznych idiotów, jak Ty i inni na tej
    grupie, żeby nadal mogli ciągnąć kasę z zasyfiania planety.

    > Chodzi tylko o rzetelne policzenie.

    Podawałem wiele razy, nie podobało Ci się.

    > Cos tu klamiesz lub naciagasz.

    W którym miejscu?
    Bo Ci nie pasuje do tezy, to musi być koniecznie nieprawda?

    HINT: przeglądu lpg nie chcieli zrobić w tym samym dniu, odwieźli go do
    gazownika następnego dnia.

    No i całość kosztowała 1500 zł vs 200 zł w bev....

    > https://businessinsider.com.pl/motoryzacja/ruch-na-d
    rogach-trasy-zaczynaja-sie-przytykac-rekord-przejazd
    ow-na-s8/gyc8y3h

    > "na warszawskim odcinku trasy S8 pomiędzy węzłami Konotopa i Głębocka
    > przejeżdża do 200 tys. pojazdów na dobę."

    No i?
    Napisz jak będzie 10 mln, tyle pewnie aut jest w okolicy.
    Wtedy będziesz mógł gadać, że normą jest jeżdżenie codziennie w trasę.

    > ale to pewnie ruch lokalny ...

    Większość pewnie tak.