    From: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wniosek do Trybunału Konstytucyjnego już jest!
    Date: Thu, 17 Feb 2011 09:39:00 +0000 (UTC)
    <ijdnon$hm5$1@inews.gazeta.pl> <ijdse9$2kek$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
    <ijdst8$6o3$1@inews.gazeta.pl> <ije3kf$6fo$1@news.task.gda.pl>
    <ije420$39r$1@inews.gazeta.pl> <ije4ks$8af$1@news.task.gda.pl>
    <d...@s...googlegroups.com>
    <ijil33$akn$1@news.task.gda.pl> <ijim6p$bpf$1@inews.gazeta.pl>
    <ijin0b$e8j$1@news.task.gda.pl> <ijio5t$je3$1@inews.gazeta.pl>
    <ijiobc$gu4$1@news.task.gda.pl> <ijipct$oa4$1@inews.gazeta.pl>
    <ijipnj$1aji$2@news2.ipartners.pl>

    Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał(a):

    > Tylko że moim zdaniem jest dokładnie na odwrót - dzięki obowiązkowi swiecenia w
    > dzień,
    > łatwiej stwierdzić na bieżąco brak świateł, a i bardziej się tego pilnuje jeśli
    > się
    > wie że policja widzi usterkę jak na dłoni.

    Ciekawe w jakiś sposób stwierdza się to w dzień, chyba po tym czy światła
    odbijają się od zderzaka, a i tego zwykle nie widać. Nie pisz, że czujnik
    przepalonej żarówki to wykryje, bo ile samochodów ma takie coś, 5%?
    Jakoś w normalnych czasach nie widziało się tyle cyklopów, a już samochód bez
    żadnego światła po jednej stronie to był ewenement.
    Teoria jak widać nie zawsze musi się pokrywać z praktyką.
    Poza tym ile milicjantów zwraca uwagę na przepalone światło? Jeszcze nie
    wiedziałem, żeby ktoś taki został zatrzymany. Raz zwróciłem uwagę patrolowi,
    że jedzie samochód bez jednego światła, to tylko wzruszyli ramionami i poszli
    dalej.