  • Data: 2014-09-05 18:36:08
    Temat: Re: Wlasciwie slow brakuje
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > a mogli poczekać tydzień żeby kupić bez kolejki czy nie? Jak odpowiesz
    > sobie na to pytanie to pewnie zrozumiesz

    To właśnie dlatego mówię o telewizorach a nie o chlebie i papierze. O ile
    chleb i papier były towarami pierwszej potrzeby o tyle telewizor już nie.
    Można było zaczekać na kolejną dostawę albo nazbierać i w peweksie kupić.
    Potrzeba stania w kolejkach wyniknęła z braku sprzętu na rynku i dużego
    zainteresowania telewizorami. Sprzęt taki jak magnetofony już nie wymagał
    stania w kolejkach. Niespecjalnie to się różni od stania po komórkę. Ogólne
    zainteresowanie duże to ktoś kto jest zainteresowany może stanąć w kolejce
    lub zaczekać. Niektórzy stoją bo mają czas.

    > ale po co skoro fanboje będą stać w kolejkach? I jeszcze będą się
    > cieszyć. Myślę, że Apple robi to specjalnie. Tak samo jak to, że po
    > pierwszym dniu towaru brakuje.

    A ja nie wiem czy te smarfony były w przedsprzedaży. Poza tym może w
    przedsprzedaży też trzeba poczekać tak, że krócej jest zaczekać w kolejce.