  • Data: 2014-09-05 18:34:32
    Temat: Re: Wlasciwie slow brakuje
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/5/2014 12:01 PM, atm wrote:

    > Subiektywizm w ocenie obu wydarzen.
    > Osoby kupujace telefony jako pierwsze robia czesto za beta testerow.
    > Urzadzenia te nie raz i nie dwa mialy wady nie tylko w oprogramowaniu
    > ale rowniez sprzetowe, ktore w nastepnych partiach sa usuwane (lub
    > wreczane gratisowe bumpery).

    ale na koncercie tez moze sie okazac, ze np. repertuar dobrany do danego
    koncertu nie sprawdza sie w akustyce danego pomieszczenia i tez jest
    bryndza.

    > Samo zas stanie w kolejce dobe lub kilka
    > rozpatrywane jako wydarzenie, wybacz ale nie znajduje tu niczego co
    > uzasadnialoby cos takiego (pomijam osoby zarabiajace w ten sposob).

    samo chcenie uzasadnia. zyjemy w czasach, kiedy jak cos chcemy to "tu i
    teraz". albo przynajmniej jak najszybciej.
    poza tym ci ktorzy nie stoja tam dla kasy, traktuja taka impreze jak
    wyjscie do baru. poznaja nowych ludzi, ktorzy maja podobne
    zainteresowania, wiec i o kontakt latwiej.

    > Kolejka ze swojej natury jest brakiem wydolnosci,

    nie rozumiem.

    > wada i spedzanie w
    > niej czasu w zestawieniu z byc moze jednokrotnym wystepem w danej
    > okolicy najlepszej orkiestry symfonicznej na swiecie jest
    > nieporozumieniem. Ale to tylko moja ocena, dla kazdego cos dobrego.

    te orkiestre mozna ogladac i sluchac co kilka dni w jej macierzystych
    murach. wiec to nie jest znowu jakas rewelacja, ze ona przyjezdza raz na
    rok. stanie w kolejce stalo sie swego rodzaju kultura. ale jest to
    koncert dobroczynny, no i tu oczywista roznica miedzy tymi dwiema
    kolejkami. <rs>