  • Data: 2014-09-05 18:57:55
    Temat: Re: Wlasciwie slow brakuje
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-05 18:34, rs wrote:

    > ale na koncercie tez moze sie okazac, ze np. repertuar dobrany do danego
    > koncertu nie sprawdza sie w akustyce danego pomieszczenia i tez jest
    > bryndza.

    Chyba zatem tego typu koncertom lepiej idzie, Apple ma juz calkiem
    ciekawy dorobek w kwestii mniejszych lub wiekszych wpadek w nowych
    urzadzeniach :]

    > samo chcenie uzasadnia. zyjemy w czasach, kiedy jak cos chcemy to "tu i
    > teraz". albo przynajmniej jak najszybciej.
    > poza tym ci ktorzy nie stoja tam dla kasy, traktuja taka impreze jak
    > wyjscie do baru. poznaja nowych ludzi, ktorzy maja podobne
    > zainteresowania, wiec i o kontakt latwiej.

    Ale czy to automatycznie ma spowodowac akceptacje spoleczna?
    A juz zupelnie rozbrajajace sa te wiwaty obslugi Appla dla pierwszych
    klientow. Fajnie to wyglada w zestawieniu z twarda rzeczywistoscia:
    http://natemat.pl/111025,pracownicy-apple-pozywaja-s
    wojego-pracodawce-lamali-prawa-pracownicze
    Szczere choc naiwne uczucia sa tylko po jednej stronie lady.

    To,ze ktos upatruje przyjemnosci w kilkudniowym koczowaniu pod sklepem,
    zeby kupic telefon?
    Idac tym tropem mozna tez upatrywac czegos ciekawego w zawodach
    dlubiacych w nosie i krytykowac tych ktorzy krytykuja cos takiego.
    No wlasnie, zobacz: w tej chwili robisz to samo co krytykujacy kolejki.

    > nie rozumiem.

    Kolejka jest tym czym jest zapchany kibel dla przykladu.

    > te orkiestre mozna ogladac i sluchac co kilka dni w jej macierzystych
    > murach. wiec to nie jest znowu jakas rewelacja, ze ona przyjezdza raz na
    > rok. stanie w kolejce stalo sie swego rodzaju kultura. ale jest to
    > koncert dobroczynny, no i tu oczywista roznica miedzy tymi dwiema
    > kolejkami. <rs>

    Hehe, dobroczynnosc tego "koncertu" jablkowego konczy sie przy kasie.