    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wlaczanie serwera / notebooka SMS-em ?
    Date: Sat, 11 Sep 2010 12:19:42 +0200

    "kamilk" napisał:

    > po kiego grzyba angażować w to telefon GSM

    Bo taki jest temat wątku? ;-)

    > skoro chodzi o pobranie pliku, który zostawiło się w domu
    > w dysku na wyłączonym komputerze?
    > [...]
    > autor chciał zaprząc w to włączanie notka telefonem
    > ale powstaje pytanie po co skoro można zrobić to via i-net?

    I bardzo dobrze, że przedstawiłeś inne podejście do tematu, chociaż dobrze
    by było najpierw dowiedzieć się, czy infrastruktura wątkotwórcy pozwala na
    takie rozwiązanie. Ja do tej pory stosuję włącznik uruchamiany trzema
    kolejnymi sygnałami via GSM, które wysyłam dojeżdżając do pracy, aby zdążyły
    się wykonać wszystkie skrypty i aktualizacje, zanim zdążę dotrzeć z kawą do
    laboratorium ;-)
    Zatem zupełnie nie na miejscu były uszczypliwości w stosunku do rozwiązań
    stosowanych w czasach, gdy router to było Tajemnicze Pudło Stojące w
    Serwerowni, do którego dostęp mieli Nieliczni Wtajemniczeni ;->

    JoteR