  • Data: 2014-10-21 13:44:44
    Temat: Re: Wizjer elektroniczny
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Dienstag, 21. Oktober 2014 13:37:03 UTC+2 schrieb Paweł Pawłowicz:
> [...]
    sekund , minut odleglosc nastawia sie manulanie.

    > Bo u�ycie AF jest zakazane dyrektyw� mi�o�ciwie nam panuj�cej Unii
    >
    > Europejskiej...
    >

    > P.P.

    ja mysle , ze jesli w RP sa zle praktyki , to jest to wina nas samych , nie uni.
    Kiedys bylem optymista , myslalem ze wystarczy zmiana jednego pokolenia , dzisiaj
    jestem zdania , ze musi sie wymienic drugie pokolenie. Tylko czy w tym czasie unia
    znowu nie ucieknie do przeodu ?

    w zdjeciach nocnych AF lubi zawodzic i ten w detekcji kontrastu rowniez - z roznych
    powodow - chocby tego, ze kontrast jest za duzy.

    do zdjec rzeczywiscie nocnych wystarczy mi celwonik ramkowy z drutu o ile taki bylby
    , odleglosc nastawia sie wedlug skali na MF . czas , przyslone - wedlug doswiadczenia
    - nawet swiatlomierz jest zbedny.
    Gdyby ogniskowa byla dluzsza i mala GO - to na LV w oparciu o lupe.
    Nie widze specjalnie wygody wynikajacej z wziernikowego EVF w nocy.
    Natomiast wnetrza niezbyt oswietlone - bajka.