  • 361. Data: 2014-03-12 09:10:36
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-12 08:55, Jan Koval pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Ale chyba nie chodzi o to jak pisać po polsku tylko jak wprowadzać znaki.

    Tak to jest, jak się wpada w środek dyskusji i nie bardzo wie o czym
    tak naprawdę jest mowa. Wprowadzanie znaków to kwestia drugorzędna
    i nie z tej przyczyny powstała ta gałąź.

    > Co nie znaczy to samo. Jest polski układ ale nadaje się głównie pisania pism do
    urzędów.

    Pewnie, szczególnie że zaczęło się od wkopiowania tekstu myszą :P

  • 362. Data: 2014-03-12 09:32:00
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-12 08:59, Jan Koval pisze:

    > Takie nasze jak K-66 (centrala telefoniczna) albo Fiat czy Warszaawa (samochody)
    :-)

    Chciałeś rozumiem odnieść się do tego, że seria 1300 była to licencja
    ICL? Skoro tak, to średnio wyszło porównanie, ponieważ licencja tyczyła
    tylko dokumentacji logicznej maszyny ICL 1904 oraz oprogramowania.
    Reszta była nasza - konstrukcja, peryferia itd.

  • 363. Data: 2014-03-12 09:46:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jan,

    Wednesday, March 12, 2014, 8:59:19 AM, you wrote:

    > Takie nasze jak K-66 (centrala telefoniczna) albo Fiat czy Warszaawa (samochody)
    :-)

    Strasznie mieszasz... Odra na początku była nasza. Późniejsze wersje
    były zerżnięte z ICL. Wybierak krzyżowy K-66 i centrala oparta na nim
    były polską konstrukcją a stopień zerżnięcia dotyczył idei a nie
    konstrukcji. Fiaty były licencyjne a Warszawa była dość daleką kopią
    amerykańskiego samochodu ale przez to, że przyszła ze wschodu
    (Pobieda), to już tam jedynie kształt karoserii coś przypominał.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 364. Data: 2014-03-12 10:00:57
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    :-)

    > Strasznie mieszasz...

    To prawda:>

    > Odra na początku była nasza. Późniejsze wersje
    > były zerżnięte z ICL.

    Nie był zerżnięte, tylko jak napisałem wcześniej do serii 1300
    kupiliśmy oficjalnie licencję na dokumentację maszyny logicznej
    + oprogramowanie (systemowe i użytkowe).

    > Fiaty były licencyjne

    Prawda i to co dostaliśmy w ramach licencji różniło się od 125.

    > a Warszawa była dość daleką kopią
    > amerykańskiego samochodu ale przez to, że przyszła ze wschodu
    > (Pobieda), to już tam jedynie kształt karoserii coś przypominał.

    Warszawa była produkowana na bazie licencji kupionej od Rosjan -
    licencja była na M-20 Pobieda.

  • 365. Data: 2014-03-12 11:12:43
    Od: Lowca Dekli <f...@o...cn>

    Dnia Wed, 12 Mar 2014 09:01:03 +0100, Artur Ma?l?g napisa?(a):

    > Wyja?nisz te? jakim cudem wyroby Robotron-a posiada?y obs?ug?

    Ma?l?g-u, kto ci? uczy? takiej ciekawej odmiany?

  • 366. Data: 2014-03-12 11:21:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Lowca,

    Wednesday, March 12, 2014, 11:12:43 AM, you wrote:

    > Ma?l?g-u, kto ci? uczy? takiej ciekawej odmiany?

    kto cię uczył konfiguracji czytnika?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 367. Data: 2014-03-12 11:38:38
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-12 11:12, Lowca Dekli pisze:
    > Dnia Wed, 12 Mar 2014 09:01:03 +0100, Artur Ma?l?g napisa?(a):

    > Ma?l?g-u, kto ci? uczy? takiej ciekawej odmiany?

    Tak, masz, złapałeś mnie :) Szkoda tylko, że przy okazji
    zniszczyłeś pliterki, ale to jak mniemam celowa robota.

  • 368. Data: 2014-03-12 11:54:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Mar 2014, Artur Maśląg wrote:

    > Spoko, taki chyba większy i myszom było wygodniej. Zapomniałeś
    > np. o naszych Odrach.

    Nie zapomniał.
    Toć to kopie ICLi były.
    I kopie George'a na nich działały :>

    pzdr, Gotfryd

  • 369. Data: 2014-03-12 15:52:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gotfryd,

    Wednesday, March 12, 2014, 11:54:21 AM, you wrote:

    > Nie zapomniał.
    > Toć to kopie ICLi były.
    > I kopie George'a na nich działały :>

    Ale nie na wszystkich...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 370. Data: 2014-03-12 16:29:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Nie zapomniał.

    Zapomniał.

    > Toć to kopie ICLi były.

    Seria 1300, i ta kwestia była już wyjaśniania.

    > I kopie George'a na nich działały :>

    Zakupione na licencji i nie na wszystkich.