-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
Date: Tue, 4 Mar 2014 21:32:38 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 27
Message-ID: <lf5d8t$p8p$1@news.task.gda.pl>
References: <lf479o$ntk$1@news.supermedia.pl> <lf4thb$v8r$1@news.task.gda.pl>
<53160e10$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
<lf58kt$g62$1@news.task.gda.pl> <lf59h5$5dn$1@usenet.news.interia.pl>
<53163622$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: pee166.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1393965149 25881 46.171.108.166 (4 Mar 2014 20:32:29 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Mar 2014 20:32:29 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2526107
[ ukryj nagłówki ]Jawi wrote:
> W dniu 2014-03-04 20:28, mk4 pisze:
>> A jak dojscie do kolizji to jakies kweki, ze za szybko, ze nie
>> przwidzial. Tyle ze jak sie to policzy to wyjdzie, ze gdyby ten drugi
>> nie jechal za szybko to i tak by bylo wymuszenie - moze by nie
>> doszlo do wypadku albo skutki by byly mniejsze. Ale rzecz nie w
>> skutkach a w tym, ze lajzy wymuszaja.
> Bo jedne łajzy wymuszają, a inne łajzy jeżdżą za szybko.
> Bo jak dochodzi do kolizji między uczestnikami ruchu, którzy łamią
> przepisy (obje), to czyja jest wina?
> Każdemu super kierowcy trzeba udowadniać że obopólna?
sprawdźmy najpier definicję wymuszenia pierwszeństwa.
wg znanej mi definicjei wymuszeń mamy wtedy gdy inny kierujący musi w sposób
nagły zmienić tor ruchu lub szybkość. Pozostaje kwestia określenia co to
nagle znaczy.
imho to znaczy że trzeba dac po hamulcach, jeśli kierujacy musi zdjąć nogę z
gazu albo delikatnie zwolnić to nie mamy wymuszenia. wg tej definicji mój
manewr nie kwalifikuje sie jako wymuszenie.
Każdy normalny keirowca gdy widzi kogoś właćzajacegos sie do ruchu zwalnia i
stara sie zachować bezpieczeńśtwo a nie dociska gaz do dechy aby staranować
delikwenta.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.03.14 21:32 Jawi
- 04.03.14 21:41 Jawi
- 04.03.14 21:48 Jawi
- 04.03.14 21:57 Artur Maśląg
- 04.03.14 22:03 Marek Dyjor
- 04.03.14 22:07 Artur Maśląg
- 04.03.14 23:00 Budzik
- 04.03.14 23:00 Budzik
- 04.03.14 23:07 AZ
- 04.03.14 23:25 Jawi
- 05.03.14 00:07 Pawel \"O'Pajak\
- 05.03.14 00:29 Pawel \"O'Pajak\
- 05.03.14 01:04 Gotfryd Smolik news
- 05.03.14 00:49 Gotfryd Smolik news
- 05.03.14 00:56 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe