    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wina akumulatora czy ??? - pomiary
    Date: Mon, 6 Aug 2018 11:28:53 -0000 (UTC)

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Poprzednio pisałem mu, że wymiana regulatora nie pomoże i że nalezy
    > dokonac prawidłowego pomiaru. Wątek był długi ale zero zrozumienia. No
    > to wymienił regulator. Jak widać nie pomogło.
    >
    > Jak mu pisałem żeby zmierzył pobór prądu podczas "postoju" to też tego
    > nie zrobił i będzie kombinował.
    >
    > Sam pisze że robi krótkie odcinki ale nie napisał czy 10 min jedzie czy
    > 30 min. W ciągu miesiąca jak odpalisz auto na 10 min codziennie to po
    > miesiącu możesz go już nie uruchomić bo zwyczajnie, akumulator nie ma
    > się jak naładować w tak krótkim czasie.

    Jest jeszcze szansa że u niego nie ma ciągłego procesu wyładowania tylko
    jakiś przekaźnik się mu od czasu do czasu zasoawa i przewodzi gdy nie ma
    przewodzić.
    Ja tak miałem w swojej Hondzie/Acurze...
    od czasu do czasu, ni stad nizowad, znajdowalem auto rano z wyładowanym
    aku. Mimo, że wcześniejszego ranka wszystko było ok.
    Okazało się ze przekaźnik od sprzęgła klimy od czasu do czasu "przylepiał
    się" i nie odskakiwał po wyłączeniu stacyjki.
    Kiedyś padł całkiem, przyspawał się całkiem i dopiero wtedy obczaiłem co
    było przyczyną upływu energii z aku.