-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <556962ff$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
<mkbqf0$4ca$1@srv.chmurka.net> <mkbsc0$c7b$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <mkbsc0$c7b$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Większy akumulator do samochodu
Date: Mon, 1 Jun 2015 11:02:18 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 24
Message-ID: <556c1f9c$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.191.190
X-Trace: 1433149340 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27519 83.26.191.190:53043
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1955
X-Received-Body-CRC: 293531970
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:681949
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:mkbsc0$c7b$...@n...news.atman.pl...
>OK, to teraz na marginesie tej dyskusji pytanie: najczęściej w
>określonym modelu auta, z określonym silnikiem producent przewiduje
>kilka wariantów mocy alternatora i pojemności akumulatora. O ile
>manipulowanie mocą alternatora ma związek z ilością prądożernego
>wyposażenia samochodu, to po jakie licho kilka pojemności akumulatora
>?
Money, money, money.
Jesli do zapalenia silniczka 1.0 wystarczy akumulator 30Ah, to po
cholere wstawiac 60 ?
I wiekszy, i ciezszy, choc podejrzewam ze najbardziej sie liczy ze
drozszy :-)
A potem masz wersje 2.0 Diesel CR i 30Ah nie wystarczy :-)
Tak po prawdzie to nie zalezy od pojemnosci aku tylko od wydajnosci
pradowej, tym niemniej jakos sie przyjelo ze wieksze silniki wymagaja
wiekszych akumulatorow ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.06.15 13:59 Desoft
- 01.06.15 16:19 ACMM-033
- 01.06.15 16:31 ACMM-033
- 01.06.15 16:31 J.F.
- 01.06.15 17:47 ACMM-033
- 01.06.15 20:32 PiteR
- 02.06.15 02:10 ACMM-033
- 02.06.15 03:26 Zachariasz Dorożyński
- 02.06.15 13:31 g...@g...com
- 02.06.15 14:51 Zachariasz Dorożyński
- 02.06.15 15:14 Adam
- 02.06.15 17:30 Zachariasz Dorożyński
- 02.06.15 20:58 Adam
- 02.06.15 21:03 dddddddd
- 02.06.15 21:11 PeJot
Najnowsze wątki z tej grupy
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=