    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wiekowy sprzęt a przesiadka XP > 7
    Date: Thu, 01 Mar 2012 10:03:44 +0000

    On 01/03/2012 07:40, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > To nie do końca tak wygląda. Takie podejście cechuje firmy małe gdzie
    > używa się stosunkowo małego wachlarza softu i gdzie często sprzęt
    > eksploatuje się do jego fizycznego końca. Np. widzę tak w warsztatach
    > wulkanizacyjnych gdzie pracuje jeden soft pomocny w wyważaniu kół i
    > najczęściej na starutkim sprzęcie. W korporacji zakłada się okresowa
    > wymianę sprzętu - zwykle w momencie kiedy kończy się na niego
    > gwarancja. Jest to okres 3-5 lat - zależnie od warunków jakie
    > wynegocjowano. Chodzi o to żeby nie obciążać się kosztami serwisu
> [...]

    Pracuję dla firmy całkiem sporej. W poprzedniej pracy opiekowałem się
    klientami z całego kraju, w tym kilka firm mających oddziały w
    kilkudziesięciu miastach + spory biurowiec jako centrala i nie zgodzę
    się z twierdzeniem o małych firmach.

    Jeśli korporacja używa mikroskopów z kamerą po 30 tysięcy dolarów sztuka
    działających pod XP z dedykowanym kontrolerem na PCI od Olympusa,
    myślisz że wymieni wszystkie tylko dlatego, że wyszedł nowy Windows?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net