  • Data: 2012-03-01 10:29:13
    Temat: Re: Wiekowy sprzęt a przesiadka XP > 7
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/03/2012 10:20, Chris wrote:

    > U mnie w firmie, kilkaset komuperów dalej większośc to zabytki z durnami
    > 1600 i 256MB + WinXP, do celów biurowych spokojnie wystarczy więc po co
    > wywalać kasę na nowe kompy i nowe systemy ??

    Otóż to. Co innego sprzęty typu laptop dla prezesów i sprzedawców,
    którzy nie mogą sobie pozwolić na zabawę ze starym pudłem i potencjalne
    awarie bez gwarancji ani ubezpieczenia od uszkodzeń, a co innego panie
    Krysie klepiące faktury i przepisujące notatki ze spotkań w Wordzie.

    Mam tu nawet osoby, które zapytane o upgrade nie chcą nowego sprzętu.
    Dla nich to niepotrzebny przestój, a jedyne co na kilkuletnim pececie
    robią, to wklepują dane wejściowe i przetwarzaniem zajmuje się klaster
    serwerów w budynku obok. Nikt nie będzie takich użytkowników
    uszczęśliwiać na siłę wydając przy tym pieniądze, które można
    przeznaczyć na ciekawsze projekty.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil