    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wezwanie do zapłaty
    Date: Thu, 9 Dec 2010 17:30:05 +0000 (UTC)

    DoQ wrote:

    > Ale przeczytałeś post autora wątku czy tylko do mnie się
    > przyczepiłeś, a teraz nie bardzo wiesz o co chodzi?

    A Ty przeczytałeś?
    Dla ułatwienia (choć to pierwsze zdanie z postu, trudno przeoczyć):
    "Dostałem wczoraj wezwanie do zapłaty za postój w płatnej strefie bez
    karty parkingowej."

    > Za to za granicą jest zajebiście. W W.Brytanii strażnik parkingowy
    > pewnie sam poleci za Ciebie rozmienić i jeszcze drzwi otworzy żeby
    > było Ci wygodnie wysiąść. Albo nie, tam nie może być przecież żadnych
    > parkometrów. Przecież to cywilizowany kraj frontem do kierowców.

    A nie wiem jak jest w W.Brytanii, nie byłem.
    Samochodem bujałem się jak na razie w promieniu 2-2,5 tysięca km.

    I faktem jest że w Niemczech, Austrii czy Szwajcarii - nie ma problemu
    z zaparkowaniem samochodu - nawet w szczycie, w centrum, w najbardziej
    obleganych turystycznie miastach.
    Nawet bałaganiarskie Włochy jakoś sobie z tym problemem radzą.

    Dziwne to, ale jak widać - da się.

    --
    Pozdro
    Massai