  • Data: 2010-12-10 17:53:58
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-10 17:36, kamil pisze:

    > Od "mozliwosc istnieje" do "mozna to robic" jest jeszcze dluga droga.

    Gdybyś był łaskaw zauważyć coś dalszy tego co napisałem, to nie tylko
    istnieje ale również działa i to całkiem dobrze - znaczy nie mam i nie
    miałem z tym żadnych problemów od dawna.

    > Przekonalem sie w ubiegle wakacje, kiedy w 80-tysiecznym miescie dopiero
    > czwarta apteka przyjmowala karty platnicze,

    Nie wiem co to za miasto, ale nie zauważyłem by w większych miastach
    były takie problemy. Z żoną rzadko się posługujemy gotówką.

    > gdzie tutaj kazdy warzywniak
    > na rogu ma terminal i place tak za bulki na sniadanie.

    W UK? Normalnie straszne. W takich głupich Niemczech czy Francji niby
    też, tylko terminale miały w poważaniu karty brandowane VISA - swoje
    owszem. Zmienia się na lepsze i podejrzewam, że w tej materii Polska
    jednak całkiem dobrze wypada na tle innych krajów europejskich.

    > O staniu w
    > deszczu przed bankiem, zeby wybrac pieniadze nie wspomne, bo WBK nie
    > przyjmuje kart platniczych do wplat, trzeba isc do bankomatu i odstac
    > drugi raz w kolejce.

    Nie no, armagedon normalnie. Złóż reklamację do WBK i do pogodynki.

    > Takie male rzeczy, o ktorych czlowiek nie mysli, dopoki nie pozyje w
    > miejscu gdzie to naprawde dziala, a nie "jest technicznie wykonalne".

    LOL - pomieszkało się trochę za gramanicą i klapki się na oczach
    pojawiły? Wcale mnie to nie dziwi. To co działa w Twojej okolicy
    niekoniecznie działa tak samo w dowolnym innym kraju.

    Jakimi durnymi zdrapkami?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.