  • Data: 2010-12-10 18:40:09
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-10 18:27, kamil pisze:

    > Mnie nie interesuje zaleznosc od oferty banku, otwieram konto w dowolnym
    > i wszedzie mam te przywileje bez wczytywania sie w male druki na koncu
    > umowy.

    No cóż - dostałeś odpowiedź na swoje pytanie. To, że w UK jest tak
    pięknie jak to przedstawiasz, to powinieneś się z tego cieszyć, bądź
    czegoś nie wiesz...

    > Mnie zarzucasz gloryfikacje, podczas gdy sam podajesz przyklad systemu
    > dzialajacego w kilku wiekszych miastach. Swietnie.

    Nie, nie - Ty mi zarzuciłeś gloryfikację (nie wiem czego), a ja tylko
    Ci odpowiedziałem na te zarzuty. Dałem też przykład działających
    systemów opłat za parkowanie - nie odpowiadam za wymysły lokalne.

    > Nie BTW, tylko "tak poza tym".

    Aha, jeśli już to "nawiasem mówiąc".

    > http://www.bialystok.pl/887-sprzedaz-kart-postojowyc
    h/default.aspx

    > Twoj wspanialy system dziala w kilku wiekszych miastach, reszta musi
    > biegac do sklepu po karty. Cos jeszcze trzeba trzeba Ci wyjasniac?

    ROTFL - mowa była o Warszawie, a Ty tu z Białymstokiem wyjeżdżasz.

    BTW - to musi być niezła wiocha, skoro trzeba stać w deszczu by
    wypłacić pieniądze w bankomacie, oddziały WBK tego robić nie chcą,
    w co 4 aptece honorują karty płatnicze i do tego za parkowanie
    lata się ze zdrapkami. Już wiem skąd masz takie dobre informacje
    o tym co się dzieje w Polsce :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.