-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Date: Wed, 3 Feb 2010 14:18:14 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 27
Message-ID: <hkbt2m$4t7$1@news.onet.pl>
References: <hkbanb$l6l$1@inews.gazeta.pl> <hkbfsd$8j6$1@inews.gazeta.pl>
<hkbg6d$9mc$1@inews.gazeta.pl> <hkbgsl$2ae4$1@news.mm.pl>
<4b694928$1@news.home.net.pl> <hkbo9s$ih$1@news.mm.pl>
<hkboh9$b9r$1@inews.gazeta.pl> <hkbop3$c7n$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1265203095 5031 213.17.193.243 (3 Feb 2010 13:18:15 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 13:18:15 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252225
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hkbop3$c7n$1@inews.gazeta.pl...
> kamil wrote:
>> "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message
>> news:hkbo9s$ih$1@news.mm.pl...
>>> Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc
>>> przeczytac w katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P
>>> Raczej cos takiego by zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam
>>> usrednione 220KM lepiej wyglada.
>>
>> Inni producenci potrafia trzymac sie standardow, a nawet ewentualnie
>> zawyzac (jak Honda ze swoimi 140KM dieslami, ktorych wiekszosc miala
>> w okolicy 150). Proces produkcji jest powtarzalny, tlok to tlok,
>> wtryskiwacz to wtryskiwacz. Gdyby kazda czesc miala 10% tolerancji
>> przy wykonywaniu, rozlecialo by sie to 50m od dealera.
>
> Masz rację. V-tech hamował kilkanaście takich silników w fordzie i ANI
> JEDEN nie trzymał fabryki. wszystkie były niżej. Jedne były niżej o 5
> koników, inne o całe 35 koników. Jeden z kolegów miał 185 fabrycznie na 4
> biegu testowane.
Nie jestem pewien jak to jest teraz ale pamiętam ( może to i śmiesze a może
nie) zapis w Instrukcji użytkowania motocykla WSK że sprawność skrzyni
biegów była najwyższa na biegu bezpośrednim czyli w tamtym przypadku IV i
jednocześnie najwyższym. Może tu tkwi tych pare zgubionych KM.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.10 14:21 R2r
- 03.02.10 14:25 Katanka
- 03.02.10 14:26 Katanka
- 03.02.10 14:32 Waldek Godel
- 03.02.10 14:42 CUT_INZ
- 03.02.10 15:12 Bugatti
- 03.02.10 15:22 Waldek Godel
- 03.02.10 15:31 Pan Piskorz
- 03.02.10 15:36 kamil
- 03.02.10 16:38 Waldek Godel
- 03.02.10 17:40 KJ Siła Słów
- 03.02.10 17:54 Karolek
- 03.02.10 17:56 Karolek
- 03.02.10 18:29 Zygmunt M. Zarzecki
- 03.02.10 18:31 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe