-
Data: 2010-02-03 17:54:24
Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]kamil pisze:
> "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message
> news:hkbpjv$mfh$1@news.mm.pl...
>> kamil pisze:
>>>
>>>
>>> "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message
>>> news:hkbo9s$ih$1@news.mm.pl...
>>>
>>>> Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc
>>>> przeczytac w katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P
>>>> Raczej cos takiego by zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam
>>>> usrednione 220KM lepiej wyglada.
>>>
>>> Inni producenci potrafia trzymac sie standardow, a nawet ewentualnie
>>> zawyzac (jak Honda ze swoimi 140KM dieslami, ktorych wiekszosc miala
>>> w okolicy 150).
>>
>> Bo moze inni sie stosuja do tego aby podawac moc minimalna.
>
> Wiec zeby grac fair, Ford tez powinien podawac minimalna. Bo srednio to
> wiesz, ja i zona mamy po jednym jajku i jednej piersi.
>
Taa konkurencja i gra fair :>
>> ROTFL.
>> Nad interpretujesz to co napisalem, a nie pisalem o tolerancji
>> wykonywanych czesci.
>> Produkcja seryjna tylko wydaje sie doskonale powtarzalana, ale taka w
>> zadnym razie nie jest.
>> Nawet te Twoje przytoczone hondy jak sam piszesz maja rozbieznosci i
>> chyba potrafisz sobie policzyc ile procentowo wynosi rozrzut mocy
>> skoro niby widziales wiele tych silnikow na hamowni? Czy dalej
>> wysnuwasz wniosek, ze ten procent to procent tolrancji z jaka wykonuja
>> czesci do tych silnikow? :P
>
> Wiec moze inaczej - podaj przyklady innych producentow masowo
> zawyzajacych moc w katalogach.
>
A po co? Jaki to mialoby miec zwiazek z tym co wywnioskowales sobie z
mojej wypowiedzi?
IMHO sprawa jest prosta, konkurencja mami mocami rzedu 200 koni, to
musimy troche naciagnac prawde i napisac 220, a ze wiekszosc jednostek
tej mocy nie osiaga to trudno, przeciez i tak jakis promil kupujacych
jedzie na hamowanie sprawdzac moc.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.10 17:56 Karolek
- 03.02.10 18:29 Zygmunt M. Zarzecki
- 03.02.10 18:31 Artur Maśląg
- 03.02.10 18:39 Katanka
- 03.02.10 18:41 Katanka
- 03.02.10 18:43 Katanka
- 03.02.10 20:41 DoQ
- 03.02.10 21:09 Przemek V
- 03.02.10 21:26 Przemek V
- 03.02.10 21:51 GlennBp
- 03.02.10 22:05 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 03.02.10 23:44 R2r
- 03.02.10 23:49 R2r
- 03.02.10 23:47 Waldek Godel
- 03.02.10 23:50 R2r
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty