  • Data: 2010-02-03 17:40:37
    Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Katanka pisze:

    > Warto, warto! Dostałem "nowy" samochód. Narowysty, genialnie ciągniący
    > od niskich obrotów, świetnie brzmiący. Oczywiście kwestia inna jest to,
    > że to auto powinno byc takie juz po wyjeździe z fabryki, a niestety jego
    > silnik rozczarował nieco.

    Wybacz ironie, zgoła nieprzystającą do Twojej radości, ale przypominasz
    mi synka optymistę z dowcipu o dwóch braciach - optymiście i pesymiście
    i ich gwiazdkowych prezentach.

    Pakowanie takiej mocy w przedni napęd to IMO nie bardzo, obawiałbym się
    też o trwałość paru elementów.

    Ale baw się dobrze, kiedyś wyrośniesz z Mondeo i z przedniego napędu i
    wtedy będziesz sie, mam nadzieje bawił jeszcze lepiej.

    KJ