eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWażniejsza moc czy moment obrotowy?Re: Ważniejsza moc czy moment obrotowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ważniejsza moc czy moment obrotowy?
    Date: Fri, 02 Sep 2011 12:49:02 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 32
    Message-ID: <j3qcb0$ljj$1@news2.ipartners.pl>
    References: <j3lkjv$ub8$1@news.onet.pl> <j3ll5o$2b3$1@news.onet.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <4e5e5bcd$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <j3nfs7$ooc$4@news.onet.pl>
    <4e5f4363$0$2459$65785112@news.neostrada.pl> <j3ngbg$u6r$1@news.onet.pl>
    <4e5f45ec$0$2459$65785112@news.neostrada.pl> <j3nkig$mvq$1@news.onet.pl>
    <j3o5s4$2kk4$1@news2.ipartners.pl> <j3or85$b3r$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1314960544 22131 157.25.157.219 (2 Sep 2011 10:49:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 2 Sep 2011 10:49:04 GMT
    In-Reply-To: <j3or85$b3r$1@news.dialog.net.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2395443
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-01 22:50, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > W dniu 2011-09-01 16:46, Jakub Witkowski pisze:
    >> W dniu 2011-09-01 11:45, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    >>
    >>>> Przy dwukrotnej różnicy mocy to nie ma znaczenia, chyba, że specjalnie
    >>>> wyciągniesz jakieś popsute auto lub sam je popsujesz.
    >>>
    >>> Załóżmy, że to dokładnie to samo auto, ten sam silnik - tylko ktoś w
    >>> wersji 200kW wsadził jebitnie wielkie turbo a silnik bardzo mało
    >>> elastyczny... maksymalna moc jest owszem duża ale w bardzo wąskim
    >>> zakresie. Skrzynia została ta sama.. Osiągi przy niskich prędkościach
    >>> (0-100) mogą być podobne.
    >>
    >> Znaczy masz na mysli jakąś samoróbkę, czyli auto zepsute. Bo fabryka by
    >> takiej głupoty nie zrobiła?
    >> Może ograniczmy się w rozważaniach do pojazdów zaprojektowanych w miarę
    >> poprawnie?
    >>
    >
    > Popatrz na Miśki Evo. Tam turbodziura jest kosmiczna.

    I dlatego ich osiągi przy prędkościach 0-100 są "podobne" do wersji o 2x mniejszej
    mocy?
    Czy jednak są znacznie lepsze, o ile się użyje _właściwie_ skrzyni?

    Jeśli przy prędkościach 0-100 km/h ma się podobne osiągi max. jak to samo auto
    wyposażone w 2x słabszy silnik to znaczy że auto jest najwyraźniej zepsuje.
    A Evo nie jest zepsute tylko wymagające.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: