-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ważniejsza moc czy moment obrotowy?
Date: Thu, 01 Sep 2011 16:14:10 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <j3o3tp$58m$6@node2.news.atman.pl>
References: <j3lkjv$ub8$1@news.onet.pl> <j3ll5o$2b3$1@news.onet.pl>
<1...@l...institute.com>
<4e5e5bcd$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <j3nfs7$ooc$4@news.onet.pl>
<4e5f4363$0$2459$65785112@news.neostrada.pl> <j3ngbg$u6r$1@news.onet.pl>
<1...@p...pl>
<4e5f47d7$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host942310250.microchip.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1314886393 5398 94.231.0.250 (1 Sep 2011 14:13:13 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Sep 2011 14:13:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.1) Gecko/20110830 Thunderbird/6.0.1
In-Reply-To: <4e5f47d7$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2395288
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-09-01 10:52, to pisze:
> begin RoMan Mandziejewicz
>
>> Ależ dokładnie to samo dotyczy maksymalnego momentu - też nie ma nic do
>> rzeczy, jeśli jego zakres obrotów, przy których występuje jest tak
>> mikroskopijny, że trzeba pierdyliona biegów, żeby z niego skorzystać.
>> Mając pierdylion biegów wolę silnik o większej mocy, bo poprawnie
>> przełożopny na koła da mi właśnie na nich wiekszy moment. A moment na
>> wale obrotowym silnika to ja czniam wyniośle.
>
> Przede wszystkim skoro dyskusja toczy się o silnikach, to zakładamy, że
> auta są takie same i mają optymalnie pod względem osiągów zestopniowane
> skrzynie biegów, bo inaczej dyskusja nie ma sensu. A wtedy taka różnica
> mocy nie daje żadnych wątpliwości. Wątpliwości mogłyby być, gdyby różnica
> mocy wynosiła np. kilka procent, a "słabsze" auto miało lepszy przebieg
> momentu w górnym zakresie obrotów.
>
Co to znaczy optymalnie zestopniowane? CVT?
A co z przebiegiem mocy i momentu?
Następne wpisy z tego wątku
- 01.09.11 16:21 Wojciech Wrodarczyk
- 01.09.11 16:32 PM
- 01.09.11 16:35 WS
- 01.09.11 16:46 Jakub Witkowski
- 01.09.11 17:11 RoMan Mandziejewicz
- 01.09.11 17:17 Wojciech Wrodarczyk
- 01.09.11 17:31 Wojciech Wrodarczyk
- 01.09.11 17:45 scobowski
- 01.09.11 17:57 scobowski
- 01.09.11 17:59 PM
- 01.09.11 18:00 RoMan Mandziejewicz
- 01.09.11 18:00 Tomasz Pyra
- 01.09.11 18:00 scobowski
- 01.09.11 18:01 RoMan Mandziejewicz
- 01.09.11 18:02 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual