  • Data: 2013-12-30 23:35:38
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Dec 2013 22:36:07 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nie, średniej 100 km/h nie zrobisz. Znaczy J.F może i zrobi, ale raz że
    > wątpię, a dwa, że to tak naprawdę będzie ciągłe łamanie przepisów

    O, odezwal sie ten, ktoremu opony pekaja przy 150 :-P

    > i ciężko to będzie nazwać spokojna jazdą o jaka "nam" chodzi.

    kiedy wlasnie nie. to jest z wroclawia:
    105 km autostrada i ekspresowka (liczac od wezla polnoc)
    78 km do Belchatowa
    24 km do Piotrkowa
    125 km zmodernizowana gierkowka.

    i mozna liczyc odpowiednio na 50m, 60, 25, 65 ... dopiero 3:20 a my
    juz w Jankach, albo w korku :-) I to bez napinki, choc nie twierdze ze
    trzymajac sie scisle przepisow :-)

    czasy dnia swiatecznego, ale wiekszy ruch na 4 pasach nie powinien
    duzo zwolnic.

    J.