  • Data: 2013-12-31 02:21:45
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Dec 2013 17:51:33 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Bzdura. Każda trasa ma taką przewidywalność.

    Moze bys czasem pojezdzil troche i wysilil przy tym szare komorki.
    Nigdy cie nie zaskoczyl nietypowy korek, albo brak korka ?

    > Oczywiście, czasem się
    > zdarza, że sytuacja bywa inna niż typowa, ale to w granicach błędów
    > statystycznych itd.

    No wlasnie - ty nazywasz bledem statystycznym, a ja
    nieprzewidywalnoscia :-)
    O masz przyklad - piszesz ze w sobote rano dk 8 zapchana, a Pete mowi
    ze tym razem nie :-)

    > Niezupełnie - pytanie było przewrotne i nie ukrywam, że gdybyś
    > znał rynek niemiecki i sprawdzał co ludzie kupują (jak deklarujesz)
    > to pewnie byś coś o tym wiedział.

    Ja nie tyle znam rynek niemiecki, co wiem ze wydatek na markowe opony
    to sa dla przecietnego Niemca drobne.
    Ale przy jakiejs okazji policze na parkingu na czym tam jezdza.

    > Na mapie - Uncle pisał, że drogi zna. Abstrahując od powyższego
    > - z natury rzeczy drogi krajowe, autostrady/ekspresówki mają
    > wyższych standard od wojewódzkich/gminnych.

    Ale nie zawsze.

    > Co masz na myśli?

    Ze kiedys sami oceniali "jakosc" drogi, i stopniowo usuwali rozne
    bledy z map, a teraz ... biora gotowe dane i patrza w/g
    krajowa/wojewdzka/gminna ?

    > Nie wiem, mi z nimi jest dobrze :)

    Z NE, a ja o AM, czy TT - maja uslugi dodatkowe on-line, to co beda
    dbac o standard :-)

    J.