  • Data: 2013-12-30 22:36:07
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-30 21:52, Uncle Pete pisze:

    > To by była średnia prędkość 100 km/h - może, jak dokończą S8... Ale, z
    > drugiej strony, nudno będzie :)

    Nie, średniej 100 km/h nie zrobisz. Znaczy J.F może i zrobi, ale raz że
    wątpię, a dwa, że to tak naprawdę będzie ciągłe łamanie przepisów
    i ciężko to będzie nazwać spokojna jazdą o jaka "nam" chodzi.

    > Wczoraj w okolicach 18-ej między Wieluniem i Będzinem widziałem dużo

    Między Wieluniem a Bełchatowem - do Będzina to ładny kawałek drogi ;)

    > TIR-ów i innych ciężarówek i dostawczaków.

    .. tirów :)
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2529707