  • 11. Data: 2010-06-10 12:09:07
    Temat: Re: Warszawa - Frankfurt n. Menem
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > chłopaki czasami na odcinku piątek - łowicz się pojawiają, pewnie
    > zwąchali, że ja tam często testuje auto ;D taki fajny prosty odcinek super
    > widoczność i 60km/h ograniczenie.

    Ale tym punto czy CC700 ? :)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 12. Data: 2010-06-10 12:13:21
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cynio" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > o dzięki:-)
    > A jak w sobotę wygląda odcinek od końca autostrady A2 do Świecka?
    > duży ruch?

    Nie wiem jak bedzie w sobote ale wczoraj 10 km korka po obu stronach -
    miedzy Nevada center a Port 2000 robia rondo przy przyszlej autostradziei
    puszczaja ruch wahadlowo.

    Proponuje jednak jechac przez zgorzelec.

    --
    Picasso

  • 13. Data: 2010-06-10 12:18:48
    Od: Cynio <c...@g...com>

    On 10 Cze, 12:13, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:

    > Nie wiem jak bedzie w sobote ale wczoraj 10 km korka po obu stronach -
    > miedzy  Nevada center a Port 2000 robia rondo przy przyszlej autostradziei
    > puszczaja ruch wahadlowo.

    o kurcze, no właśnie tego się obawiałem, podejrzewam ze w sobotę wcale
    lepiej może nie być

    > Proponuje jednak jechac przez zgorzelec.

    no i chyba jednak tak pojadę
    dzieki

    --
    Pozdr.
    Cynio

  • 14. Data: 2010-06-10 12:24:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "mleko" <m...@m...ml> wrote in message news:huqcfq$bkr$2@news.onet.pl...

    > Nagrywasz siebie i prosisz o samoukaranie hipokryto?

    Ja bym sie martwil, ze on tak z przegryzionymi oponami jezdzi..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-06-10 12:26:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Cynio" <c...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > Proponuje jednak jechac przez zgorzelec.

    >no i chyba jednak tak pojadę

    Sprawdź jeszcze wariant A2 do końca i potem na Zgorzelec.
    Zawsze nie ma dużego miasta po drodze, a drogi w większości przyzwoite.

  • 16. Data: 2010-06-10 12:41:17
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-10 12:24, kamil wrote:

    > "mleko" <m...@m...ml> wrote in message news:huqcfq$bkr$2@news.onet.pl...

    > Ja bym sie martwil, ze on tak z przegryzionymi oponami jezdzi..

    Eeee przeciez przegryzione rzucil pod brame wulkanizatorowi, wiec pewnie
    z przegryzionymi "gumiarz" jezdzi.

  • 17. Data: 2010-06-10 13:13:55
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cynio" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

    > o kurcze, no właśnie tego się obawiałem, podejrzewam ze w sobotę wcale
    > lepiej może nie być

    Mozesz poszukac jakiegos info czy juz skonczyli. O ile dobrze kojarze, rano
    robili jeden pas a wieczorem drugi. Zakladam, ze to bylo wszystko co mieli
    do zrobienia i byc moze juz jest ok. Po drodze jest jeszcze jeden objazd -
    przez rzepin, tam tez sie troche przykorkowuje przez przejazd kolejowy i
    ciasne dla tirow ronda.

    --
    Picasso

  • 18. Data: 2010-06-10 13:39:32
    Od: Cynio <c...@g...com>

    On 10 Cze, 13:13, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:

> [...]
    > przez rzepin, tam tez sie troche przykorkowuje przez przejazd kolejowy i

    patrze własnie na stronę GDDiK i wychodzi ze sa 3 wahadał (m.in te w
    Poźrzadle)
    http://42.pl/u/2kmJ

    --
    Pozdr.
    Cynio

  • 19. Data: 2010-06-10 13:48:03
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > Nie wiem jak bedzie w sobote ale wczoraj 10 km korka po obu stronach -
    > miedzy Nevada center a Port 2000 robia rondo przy przyszlej autostradziei
    > puszczaja ruch wahadlowo.

    Przez 2 lata jezdzenia trasą przez Świecko, od ronka na autostrade - nie
    chcę strzelać, ale baaardzo rzadko sie zdarzalo zeby nie stac w korku.
    Przewaznie jakis unfall i korek w dwie strony...

    Pozdrawiam - Darek.

  • 20. Data: 2010-06-10 14:03:51
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Cynio" <c...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > no własnie zastanawiałem sie nad Wrocławiem ale wyjeżdżam około 5:00 z
    > W-wy więc we Wrocku pewnie będe około 9-10:00, w sobotę nie będzie się
    > korkowało?Bo przez Wrocław jest raptem 50 km bliżej

    W sobote? Nie powinno byc zle. Ja do Frankfurtu tez przez Wroclaw i
    Zgorzelec jezdzilem. Ostatnim razem wracalem 10 godzin (+ godzina na obiad
    we Wrocku) - 4 godziny z F. do granicy (ale tam gdzie mozna jechalm szybciej
    niz 150 ;-) i 6 godzin od granicy do Wwy.

    --
    Axel