  • 1. Data: 2010-06-10 11:06:25
    Temat: Swiatla dzienne w C5 (II)
    Od: "Telesfor" <i...@i...pl>

    Witam, czy ktorys z kolegow spotkal sie z tematem ewentualnego uzywania w
    Citroenie C5 (II) swiatel postojowych jako swiatel do jazdy dziennej ? W
    przednich lampach zespolonych C5 (II) jako postojowki uzywane sa zarowki
    halogenowe dajace bardzo jasne swiatlo, wiec moze przy odpowiednim
    przeprogramowaniu sterownika dało by się wygasić "tyly" a pozostawic
    "przody" jako lampy dzienne ?
    Pozdrawiam
    Telesfor
    C5 1,8 czarne kombi (2007)

  • 2. Data: 2010-06-10 11:13:20
    Temat: Re: Swiatla dzienne w C5 (II)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 11:06:25 +0200, Telesfor napisał(a):

> [...]
    > halogenowe dajace bardzo jasne swiatlo, wiec moze przy odpowiednim
    > przeprogramowaniu sterownika dało by się wygasić "tyly" a pozostawic

    A gdzie w PoRD masz coś o "bardzo jasnych halogenowych pozycyjnych" do
    jazdy w dzień?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-06-10 11:19:36
    Od: PaPi <...@...3>

    > C5 1,8 czarne kombi (2007)

    W 2007 nie bylo drugiej wersji C5. Pojawila sie pod koniec 2008.

  • 4. Data: 2010-06-10 11:37:08
    Od: "Telesfor" <i...@i...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > W 2007 nie bylo drugiej wersji C5. Pojawila sie pod koniec 2008.

    OK, spotkalem juz rozne oznaczenia, ale konkretnie chodzi o wersje po
    liftingu.
    Pozdrawiam
    Telesfor

  • 5. Data: 2010-06-10 11:43:49
    Od: "Telesfor" <i...@i...pl>

    > A gdzie w PoRD masz coś o "bardzo jasnych halogenowych pozycyjnych" do
    > jazdy w dzień?

    W tym przemadrym a przez to niejednoznacznym dokumencie jest wiele dziur,
    dlatego zapytałem. W obecnie homologowanych samochodach światła do jazdy
    dziennej są często umieszczane w jednym zespole z pozostałym oświetleniem i
    dopiero z bliska można stwierdzić "co jest co". Zastanowiło mnie po jakiego
    czorta francuzi wsadzili do tych postojówek halogeny ? Są moim zdaniem zbyt
    mocne jak na potrzeby świateł przeznaczonych do tego celu.
    Pozdrawiam
    Telesfor

  • 6. Data: 2010-06-10 12:04:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 11:19:36 +0200, PaPi napisał(a):

    > W 2007 nie bylo drugiej wersji C5. Pojawila sie pod koniec 2008.

    Pod koniec 2008 roku to się pojawiła wersja III, przespałeś kilka lat

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-06-10 12:18:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 11:43:49 +0200, Telesfor napisał(a):

> [...]
    > czorta francuzi wsadzili do tych postojówek halogeny ? Są moim zdaniem zbyt

    Nie pytaj się nas i nie zastanawiaj się, tylko się zastanów jak ewentualnie
    wytłumaczysz miśkowi, że to sa światła wypełniające wymogi przepisów i
    tyle.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-06-10 12:26:41
    Od: PaPi <...@...3>

    > Pod koniec 2008 roku to się pojawiła wersja III, przespałeś kilka lat

    Pitolisz.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_C5
    Wersja II to a.d.2008. W 2004 to byl lift a nie nowa wersja.

  • 9. Data: 2010-06-10 12:30:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 12:26:41 +0200, PaPi napisał(a):

    > Pitolisz.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_C5
    > Wersja II to a.d.2008. W 2004 to byl lift a nie nowa wersja.

    mylisz wersje z generacjami
    http://en.wikipedia.org/wiki/Citroën_C5

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-06-10 12:33:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    PaPi pisze:
    > Pitolisz.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_C5
    > Wersja II to a.d.2008. W 2004 to byl lift a nie nowa wersja.

    W nomenklaturze PSA jest: C5 , C5 II i C5 X7 (ten najnowszy) więc
    raczysz sam pitolić :)

    Pozdrawiam
    Paweł