  • 1. Data: 2010-06-10 11:18:51
    Temat: Warszawa - Frankfurt n. Menem
    Od: Cynio <c...@g...com>

    Witam
    W najbliższą sobotę wybieram się w powyższą trasę, wyjazd około 5:00,
    trasę na tą chwilę zaplanowałem przez Stryków, później A2, i 2 -ka do
    Świecka, następnie przez Niemcy drogami E30, E51, E40 i E451.
    I tutaj mam dwa pytania:
    - czy istnieje jakaś lepsza trasa (głównie chodzi o jak najszybszą)
    - ile mniej więcej czasu trzeba poświęcić na powyższa trasę(1150 km),
    chciałbym zrobić ja w 12-13 h jadąc po autostradach niemieckich 140-
    150 km/h.

    --
    Pozdr.
    Cynio

  • 2. Data: 2010-06-10 11:26:52
    Temat: Re: Warszawa - Frankfurt n. Menem
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Cynio napisał:
    > Witam
    > W najbliższą sobotę wybieram się w powyższą trasę, wyjazd około 5:00,
    > trasę na tą chwilę zaplanowałem przez Stryków, później A2,
    Uwazaj w okolicach Strykowa na nowa Insignie w szro-buro-srebrnym kolorze :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-06-10 11:29:33
    Od: Cynio <c...@g...com>

    On 10 Cze, 11:26, Gabriel'Varius'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

    > Uwazaj w okolicach Strykowa na nowa Insignie w szro-buro-srebrnym kolorze :-)

    o dzięki:-)
    A jak w sobotę wygląda odcinek od końca autostrady A2 do Świecka?
    duży ruch?

    --
    Pozdr.
    Cynio

  • 4. Data: 2010-06-10 11:37:34
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    --

    Ale po co takie koło chcesz robić? Nie lepiej kierunek na Wrocław
    i Zgorzelec? Potem już tylko 4 i 5 i jestes na miejscu...

    Pozdrawiam - Darke.

  • 5. Data: 2010-06-10 11:40:51
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:huqb2s$7j9$1@news.onet.pl...
    > Uwazaj w okolicach Strykowa na nowa Insignie w szro-buro-srebrnym kolorze
    > :-)
    > pozdrawiam

    I identyczną w okolicach Łowicza ELC 53RE

  • 6. Data: 2010-06-10 11:42:33
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Lukasz pisze:
    > I identyczną w okolicach Łowicza ELC 53RE

    chłopaki czasami na odcinku piątek - łowicz się pojawiają, pewnie
    zwąchali, że ja tam często testuje auto ;D taki fajny prosty odcinek
    super widoczność i 60km/h ograniczenie.

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-06-10 11:49:44
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-10 11:42, krzysiek82 wrote:

    > chłopaki czasami na odcinku piątek - łowicz się pojawiają, pewnie
    > zwąchali, że ja tam często testuje auto ;D taki fajny prosty odcinek
    > super widoczność i 60km/h ograniczenie.

    Nagrywasz siebie i prosisz o samoukaranie hipokryto?

  • 8. Data: 2010-06-10 11:51:02
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Nagrywasz siebie i prosisz o samoukaranie hipokryto?

    skończ nudny jesteś !!!

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-06-10 11:56:19
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Darek." <n...@g...pl> writes:

    > Ale po co takie koło chcesz robić? Nie lepiej kierunek na Wrocław
    > i Zgorzelec? Potem już tylko 4 i 5 i jestes na miejscu...

    Koło? Wg googla to jest wszystkiego 35 kilometrow roznicy...
    Co kto lubi, ale osemka przez Wroclaw to jest masakra...

    MJ

  • 10. Data: 2010-06-10 12:00:52
    Od: Cynio <c...@g...com>

    On 10 Cze, 11:37, "Darek." <n...@g...pl> wrote:

    > Ale po co takie ko o chcesz robi ? Nie lepiej kierunek na Wroc aw
    > i Zgorzelec? Potem ju tylko 4 i 5 i jestes na miejscu...

    no własnie zastanawiałem sie nad Wrocławiem ale wyjeżdżam około 5:00 z
    W-wy więc we Wrocku pewnie będe około 9-10:00, w sobotę nie będzie się
    korkowało?Bo przez Wrocław jest raptem 50 km bliżej

    --
    Pozdr.
    Cynio