  • 21. Data: 2010-06-10 14:43:57
    Temat: Re: Warszawa - Frankfurt n. Menem
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cynio" <

    > no własnie zastanawiałem sie nad Wrocławiem ale wyjeżdżam około 5:00 z
    > W-wy więc we Wrocku pewnie będe około 9-10:00, w sobotę nie będzie się
    > korkowało?Bo przez Wrocław jest raptem 50 km bliżej

    W sobotę nie będzie Tirów, sam przejazd przez Wrocław też już nie jest
    taki zły - przy dobrych układach 1/2 godzinki - potem wpadasz na A4 i
    już z autostrady nie zjedziesz do samego Frankfurtu.

  • 22. Data: 2010-06-11 07:50:06
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Cynio pisze:
    > Witam
    > W najbliższą sobotę wybieram się w powyższą trasę, wyjazd około 5:00,
    > trasę na tą chwilę zaplanowałem przez Stryków, później A2, i 2 -ka do
    > Świecka, następnie przez Niemcy drogami E30, E51, E40 i E451.
    > I tutaj mam dwa pytania:
    > - czy istnieje jakaś lepsza trasa (głównie chodzi o jak najszybszą)
    > - ile mniej więcej czasu trzeba poświęcić na powyższa trasę(1150 km),
    > chciałbym zrobić ja w 12-13 h jadąc po autostradach niemieckich 140-
> [...]

    Dawno temu jak "autostrada" na mapie przy Wroclawiu okazala się drogą z
    płyt betonowych zarzuciłem pomysł Zgorzelca i jeździłem przez autostarde
    Wielkopolska... i to mi sie i tak bardziej podobalo chociaz zaczynala
    sie ona jeszcze w Koninie... duzo mniej meczaca trasa... przy tej ilosci
    godzin jakie trzeba jechac kazde skrzyzowanie, ruszanie itd jest
    meczace.. moze byc nawet dalej, ale plynnosc jazdy i nie meczenie sie ma
    dla mnie kolosalne znaczenie...

  • 23. Data: 2010-06-11 10:27:11
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek"

    > Dawno temu jak "autostrada" na mapie przy Wroclawiu okazala się drogą
    > z płyt betonowych zarzuciłem pomysł Zgorzelca

    Rzeczywiście DAWNO temu tak było - nowy odcinek do Jędrzychowic jest
    super i wpadasz prosto na Niemieckie A4 - żadnych płyt nie stwierdziłem
    :)

  • 24. Data: 2010-06-11 10:56:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl>

    > Koło? Wg googla to jest wszystkiego 35 kilometrow roznicy...
    > Co kto lubi, ale osemka przez Wroclaw to jest masakra...

    Zalezy od dnia i godziny, ale mozna i bardzo sprawnie przejechac.

    J.

  • 25. Data: 2010-06-11 11:15:19
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Zalezy od dnia i godziny, ale mozna i bardzo sprawnie przejechac.

    Ale patrz lacznie z dojazdem do Wroclawia...

    MJ

  • 26. Data: 2010-06-11 16:15:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Ale patrz lacznie z dojazdem do Wroclawia...

    Tez.
    Moze nie na tyle zeby usprawiedliwialo oszczedzanie 35km, ale tez
    dalekie od nazywania masakra.

    A jak wyglada alternatywa - jest juz autostrada z Warszawy do
    Slubic, czy ciagle nie cala i 4h trzeba jechac ?

    J.