eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5 › Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
  • Data: 2015-11-15 17:43:44
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Nov 2015 10:08:16 -0600, Pszemol napisał(a):
    > Acha :-) A ja tego używam codziennie.

    > Ale wyrzucenie z pamięci i załadowanie z odtworzeniem śladu
    > w przypadku np. aplikacji bankowej lub konta dostępu do
    > akcji, giełdy papierów wartościowych będzie wiązało się
    > z koniecznością ponownego wprowadzenia hasła, czyli kupa.

    No, jak sie nie da, to sie nie da, o to pretensji nie mamy, tylko
    placimy za 4GB :-)
    Wazne, ze sie jednak daje przelaczac.

    > To się ma odtworzyć z RAMu. Tego RAMu jest tam w ciul
    > i trochę (4GB!) więc jest miejsce, nie ma powodu do
    > wyrzucania go z ramu.

    No i z zalozenia nie wyrzuca ... bez potrzeby.

    > Potestuj 4 - u mnie w iPhone4 nie mieszczą się razem
    > Google+, Facebook, Skype i Endomondo. I myślę że to

    Akurat nie uzywam :-)

    > głównie wina kobyły o nazwie Facebook i kobyły Skype.
    > Obydwie aplikacje pisane są ewidentnie przez amatorów

    No widzisz - i czy to wina systemu ?

    > i nietestowane na starszym sprzęcie - póki używałem
    > iOS6 te aplikacie miały wzbronione upgrady (nowe
    > wersje wymagały iOS>7). Po ostatnim upgrade Facebook
    > jest ogromny ale działa i wreszcie nie ma 2-3 crash zanim
    > załaduje się poprawnie,

    Klamczuszek - a kto pisal, ze na gejfonie wszystko po prostu swietnie
    dziala ? :-P

    > a w Skype nie jestem już w stanie
    > zrobić połączenia audio+video - spieprzone jest i już.

    > Nie mogę :-) Nie mam uchwytu do 7" Asusa :-)

    Mozesz przetestowac w domu na kanapie, choc lepiej byloby nakarmic go
    jakas trasa - chocby w samochodzie :-)

    > Nie, dzięki iPhone mogę zrobić to przyjemnie bez mordęgi
    > której Ty unikasz (patrz początek swojej wypowiedzi) i trzy

    Z tego co widze, to przelaczanie jest tak samo trudne.
    przycisk ... a dalej to niestety trzeba sie na obu zastanowic, gdzie
    ta ikonka jest, a nie kolejna na ekranie w wyscigowym tempie naciskac.

    > sekundy dłużej obserwować praki brodzące po rzece do
    > której właśnie dopedałowałem rowerkiem.

    A nie, bo klikasz i mozesz sobie przez pare sekund na ptaki spogladac
    :-)

    > No właśnie o to chodzi - do tego używam właśnie multitasking.
    > A właściwie multiapping :-)

    No to teraz zmierz czasy na obu telefonach ...

    > Kupując go raz na 2-3 lata stanowi marginalną część 2/3-letniego
    > budżetu... Podchodź do ceny chłodniej, bez emocji, bo nie ma sensu
    > się zachłystywać tym 4000zł skoro to tylko 4000/24=166/miesiąc.

    Oczywiscie, tylko co zyskuje w zamian ?
    Wieszajacego sie facebooka, skype bez kamery i trzy sendy wiecej
    gapienia sie na ptaki :-)

    Choc prawde mowiac ten Android mnie wk* :-)
    Ale jeszcze bardziej by mnie wk* swiadomosc, ze wydalem dwa razy
    wiecej i tez sie wk* :-)

    J.