eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5 › Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
  • Data: 2015-11-15 17:08:16
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1jq4awe1uscn9.1wbw6jertij2y.dlg@40tude.net...

    > Poniewaz jest to uciazliwe ... wiec unikam :-)

    Acha :-) A ja tego używam codziennie.

    > Akurat na filmie widac, ze responsywnosc obu jest na dobrym poziomie.
    > Co z tego, ze sie chwile dluzej przelacza, jak potem i tak bedziesz
    > musial chwile poswiecic na obejrzenie ekranu i przyswojenie
    > informacji.
    >
    > Dalej - tezy artykulu sa nieprawdziwe. W Androidzie jest przewidziane
    > "pozostanie w pamieci", jest tez przewidziane wyrzucenie z tej pamieci
    > i zaladowanie z odtworzeniem sladu.

    Ale wyrzucenie z pamięci i załadowanie z odtworzeniem śladu
    w przypadku np. aplikacji bankowej lub konta dostępu do
    akcji, giełdy papierów wartościowych będzie wiązało się
    z koniecznością ponownego wprowadzenia hasła, czyli kupa.
    To się ma odtworzyć z RAMu. Tego RAMu jest tam w ciul
    i trochę (4GB!) więc jest miejsce, nie ma powodu do
    wyrzucania go z ramu.

    > Jak widac na filmie - ten "Temple Run" tego nie robi, i traci duzo
    > czasu. Czy zle zaprogramowane, czy sie nie dalo - nie wiem.
    >
    > Ptaki tez cos dlugo startuja - sprawdzam u siebie - wznowienie
    > dziala, no ale nie testuje 8 aplikacji w kolko.

    Potestuj 4 - u mnie w iPhone4 nie mieszczą się razem
    Google+, Facebook, Skype i Endomondo. I myślę że to
    głównie wina kobyły o nazwie Facebook i kobyły Skype.
    Obydwie aplikacje pisane są ewidentnie przez amatorów
    i nietestowane na starszym sprzęcie - póki używałem
    iOS6 te aplikacie miały wzbronione upgrady (nowe
    wersje wymagały iOS>7). Po ostatnim upgrade Facebook
    jest ogromny ale działa i wreszcie nie ma 2-3 crash zanim
    załaduje się poprawnie, a w Skype nie jestem już w stanie
    zrobić połączenia audio+video - spieprzone jest i już.

    > No to zobacz ile dluzej to potrwa na Androidzie

    Nie mogę :-) Nie mam uchwytu do 7" Asusa :-)

    > I dzieki iphone mozesz odsapywac trzy sekundy krocej :-P

    Nie, dzięki iPhone mogę zrobić to przyjemnie bez mordęgi
    której Ty unikasz (patrz początek swojej wypowiedzi) i trzy
    sekundy dłużej obserwować praki brodzące po rzece do
    której właśnie dopedałowałem rowerkiem.

    > O to to to - zmierz ile czasu zaoszczedzi ci iphone przy wyslaniu
    > trzech przelewow i kopiowaniu hasla z SMS do strony banku ...
    >
    > Albo emaila z reklamacja do banku napisz, zamieszczajac wszystkie
    > szczegoly - data, kwota, strona obciazajaca ...

    No właśnie o to chodzi - do tego używam właśnie multitasking.
    A właściwie multiapping :-)

    > No coz, Android do wzoru predkosci nie nalezy, ale tez taki ostatni
    > nie jest.
    >
    > A Apple ... co z tego, ze ramu dwa razy mniej, skoro kosztuje wiecej ?
    > :-)

    Kupując go raz na 2-3 lata stanowi marginalną część 2/3-letniego
    budżetu... Podchodź do ceny chłodniej, bez emocji, bo nie ma sensu
    się zachłystywać tym 4000zł skoro to tylko 4000/24=166/miesiąc.