eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5 › Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
  • Data: 2015-11-16 01:15:08
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Nov 2015 23:53:10 +0100, atm napisał(a):

    > Naprawde masz tak, ze cofajac sie do skutku w przegladarce www nie znika
    > Ci ona z uruchomionych aplikacji?

    Nie znika. Dojscie do pierwszej strony zamyka/chowa/minimalizuje
    przegladarke, ale ona nadal jest uruchomiona.

    > A to prosze pana takie nowum wprowadzili juz chyba w Windows Mobile 5
    > gdzie skasowali krzyzyk do zamykania aplikacji. Bedzie od tego czasu ze
    > 20 lat ;]

    Widac Google uznal ze 20 lat to za dlugo i czas cos zmienic.
    I nie ma juz krzyzyka :-)

    > Dostales jednak w zamian znacznie wiekszy ekran,

    Wygaszony,

    > szybszy CPU, GPU,

    To powinien szybciej zapisac cosekundowe dane z GPS do pliku i przejsc
    do trybu oszczedzania energii :-)

    > wiecej pamieci itd. Cos za cos. Slabo idzie producentom poki co
    > rozwiazanie kwestii zasilania. Niestety.
    > Poza tym az tak zle chyba nie jest, sugerowalbym Ci sprawdzic co wcina
    > prad, 2h wydaje sie zdecydowanie zbyt malo.

    GPS najwyrazniej. Wystarczy zatrzymac rejestracje w TB i juz bierze
    malo.
    No chyba, ze po uruchomieniu GPS sam Android cos robi ... np skanuje
    okoliczne wifi.

    J.