eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5 › Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
  • Data: 2015-11-15 23:00:15
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-11-15 22:44, J.F. wrote:

    > Ale podobnie jest w Androidzie

    W sensie trzymania aplikacji w pamieci? Test wskazuje jednak, ze Samsung
    zastosowal bardziej agresywna polityke w kwestii ubiajania aplikacji.
    Ciezko jest mi przyjac, ze dwie gry i kilka innych aplikacji zapchalo
    4GB RAMu.

    > Ale FB to chyba taka aplikacja, ze uzytkownik tak chce, zeby czuwala i
    > zzerala :-)

    Poniekad tak, ale: "In a statement provided to TechCrunch, Facebook
    confirmed they're aware of an issue causing battery draining for users,
    and they're working on a "fix". Facebook didn't provide any additional
    details on the nature of the issue."
    Zatem nie jest to normalne zachowanie aplikacji

    > A gdzie tam. Przeciez najpierw sie nie dowiesz ktore to aplikacje, a
    > potem jak ubijesz, to wstana. Niestety - Android nie daje narzedzia,
    > aby zapanowac nad aplikacjami.

    Nie jest tak zle. Jest sporo aplikacji typu:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=nextap
    p.systempanel
    ktore pozwalaja dosc dokladnie okreslic co siedzi w pamieci ile bierze
    CPU. Od baterii poza systemowa aplikacja tez znajdzie sie sporo
    narzedzi. Powiem szczerze, ze od pewnego czasu dalem sobie z tym spokoj.
    Teraz mam A5.0.2 i system jak dla mnie calkiem sprawnie radzi sobie z
    zarzadzaniem zasobami. Moze jest to tez efekt instalowania sprawdzonych
    aplikacji.
    Poza tym nie zamierzam bronic wlasna piersia Androida. Spelnia w
    zasadzie wszystkie moje oczekiwania jak zaden inny system obecny na
    rynku a jesli cos jednak mi nie pasuje robie roota i zmieniam to wg
    wlasnego uznania.

    > Ba - ona nawet nie ma funkcji "zakoncz".
    > Z zalozenia ma siedziec stale, chyba ze systemowi zabraknie zasobow.

    Wciaz jednak mozesz wlasnorecznie ubic aplikacje usuwajac jej karte z
    Task Manager czy jak to sie zowie plus oczywiscie Cofnij do skutku plus
    oczywiscie multum aplikacji. Jesli komus na tym zalezy, bo mozna ja po
    prostu zwinac i niech system ja ubije kiedy mu sie spodoba. Sa jednak
    aplikacje, ktore chyba niezaleznie od systemu beda drainowaly baterie
    bedac w tle jak np nawigacje.