eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW smartfonach Samsung Galaxy S4 i LG Optimus G Pro - obie kamery kręcą jednocześnie?Re: W smartfonach Samsung Galaxy S4 i LG Optimus G Pro - obie kamery kręcą jednocześnie?
  • Data: 2013-04-12 19:29:10
    Temat: Re: W smartfonach Samsung Galaxy S4 i LG Optimus G Pro - obie kamery kręcą jednocześnie?
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.04.2013 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > No cóż, nie mogłem się oprzeć rekomendacji kolegi grupowicza atm...
    > Obejrzałem całe i chyba warto było: dual video, moim skromnym
    > zdaniem, to jest totalna porażka. Co mi się podobało to globalna
    > obsługa LTE (wszystkie pasma, ale jeśli dobrze usłyszałem nie od
    > razu tylko mają to jakoś dodać później?) i wizualny tłumacz który
    > potrafi z użyciem kamery przeczytać np. menu w chinskiej restauracji.

    Ty weź sobie poszukaj na Vimeo takiego filmiku który tłumaczy że
    wszystko już było. I że każda nowość jest wynikiem wcześniejszych
    odkryć itd. Czy działa już szukanie w Vimeo na Ios?

    > Jest już taki apek na iPhone ale jest płatny, tu - wbudowane w telefon.
    > Tłumacz oparty tylko o pismo lub dźwiękowy na iPhone -
    > there is a free app for that :-)

    Jest od "dawna" Google translate, na androidzie działa, po polsku,
    offline, z OCR z fotek. Na ios też jest ale zdaje się jakiś ograniczony.

    > Podoba mi się również czujnik dotykowy oparty na IR, dający
    > używalność przez zwykłe rękawiczki bez wstawek metalicznych,
    > co mi - narciarzowi - bardzo przydałoby się w iPhone.

    Też nic nowego, mam w NookST.

    > Sterowanie
    > głosem - fajne, ale znowu może być porażką lub sukcesem
    > w zależności od implementacji.

    To Googlowe u mnie działa, wystarczająco, częściej przydaje się
    dyktowanie niż wydawanie poleceń.

    > Acha, czy Samsungowy "ChatOn" to jakaś podróba Applowskiego
    > iMessage and Facetime czy można tym coś więcej zrobić?
    > Chyba się zarejestruję i przetestuje - widziałem tego appka też na iPhone.

    Jest setki komunikatorów, na czele ze Skype, Gtalk, Viber... długo by
    można, to samsungowe to podobna innowacja innowacja jak imessage.

    To jest tylko marketing, masz w rzędzie w markecie "dziesiąt" podobnych
    sprzętów, wszystkie mają podobne funkcje i różnią się akurat tym o czym
    marketing niechętnie wspomina. Więc skoro Oni mają "swój" dzwonek to
    co za problem zrobić i wypromować nasz.

    --
    kakmaratgmaildotcom