-
Data: 2010-05-09 23:31:33
Temat: Re: W pełni elektryczny samochód od Nissana
Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]>
> > Nie silnik jest problemem, a sposob magazynowania energii do jego
> > zasilania.
> > Zdaje sie w ostatecznym rozrachunku utylizacja ogwniw wcale nie jest
> > bardziej ekologiczna od jazdy warczysmrodem.
>
> Zgadza się, ale jestem przekonany, że to jest kwestia pierwszego kroku. Po
> jego wykonaniu wszystko pójdzie szybko z górki, technologia akunulatorów lub
> innych źródeł prądu rozwinie się błyskawicznie, jeśli będzie na to rynek.
>
>
Masz nie 100 a 130% racji. Rynek na elektryczne samochody będzie na pewno się
rozwijał. Z akumulatorami trakcyjnymi do samochodów osobowych będzie jak z
akumulatorkami do telefonów. Będą coraz lepsze i wydajniejsze. Jest tylko jeden
poważny problem. W tej chwili prądu jest na styk. Ani w Europie ani w Ameryce w
tej chwili, a podejrzewam że w przeciągu najbliższych 10 lat, systemy
energetyczne nie zniosą 2 razy większego zużycia prądu. Przy masowej produkcji
samochodów elektrycznych zapotrzebowanie na prąd może wzrosnąć i 10 razy w
przeciągu 10 lat. Elektrowniami atomowymi też ciężko by było taką dużą dziurę
załatać. Potrzebne są nowe źródła energii. Kombinują jak koń pod górę żeby
reakcję termojądrową dało się zamienić w sposób bezpieczny na ciepło. Mówią że
może za 20 lat się uda. Przemysł samochodowy jest w stanie za rok zaspokoić
wszystkie potrzeby na samochód całkowicie elektryczny. Ale tego nie zrobią bo
popyt ograniczy możliwość zdobycia prądu do ładowania akumulatorów. Jak
przeczytasz na Onecie że uruchomiono pierwszą przemysłową elektrownię
termojądrową to za 10 lat samochód elektryczny stanie się widoczny na ulicach.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.10 00:09 BQB
- 10.05.10 00:23 Tomasz Pyra
- 10.05.10 00:35 Tomasz Pyra
- 10.05.10 00:45 Jaroslaw Berezowski
- 10.05.10 00:23 Adam Płaszczyca
- 10.05.10 04:06 Pszemol
- 10.05.10 04:02 Pszemol
- 10.05.10 04:08 Pszemol
- 10.05.10 06:16 JD
- 10.05.10 08:41 J.F.
- 10.05.10 08:48 Krzysiek Kielczewski
- 10.05.10 09:49 Tomasz Pyra
- 10.05.10 10:01 Tomasz Pyra
- 10.05.10 10:26 Grejon
- 10.05.10 10:43 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=