-
Data: 2010-05-10 04:06:00
Temat: Re: W pełni elektryczny samochód od Nissana
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"RobertRędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message
news:slrnhuea1i.3ng.rekin@drapak.wkurw.org...
> On Sun, 9 May 2010 23:15:10 +0200, ALGI <a...@N...o2.pl>
> wrote:
>
>> Problem jest z ładowaniem - target to tylko posiadacze domów którzy sobie
>> pod gniazdko podepną. Potem bloki - jak jest garaż to może i się gniazdko
>> znajdzie - kwestia rozliczenia prądu. Ale reszta trzyma samochód pod
>> chmurką na ulicy i nie załaduje (chyba że przez okno rzuci kabel ;-)
>
> Do ładowania potrzebna jest infrastruktura, bo samochód to nie
> komórka czy wkrętarka akumulatorowa. Tu potrzeba naprawdę dużo
> energii. Nie każdy ma w domu trójfazowe przyłącze o bardzo
> konkretnej obciążalności.
Z którego palca u nogi wyssałeś takie wymagania?
To auto ładuje się z normalnego gniazdka domowej instalacji
którą każdy ma w swoim domu - nie trzeba trójfazówki...
>> A ładowanie na "stacji paliw" w przypadku prądu to nie 120sekund tylko
>> godziny..... w Wawie otworzyli gdzieśtam hucznie punkt ładowania a potem
>> dodali że trzeba ładować 6 godzin.... dla kogo to? Ciekawostka ot tyle na
>> razie...
>
> I jeszcze długo będzie ciekawostką. Bo jedną z barier do
> upowszechnienia się jest stan naszej energetyki. Prąd do
> ładowania e-wózków nie bierze się z nikąd. Musi zostać
> wyprodukowany, a następnie przesłany. To oznacza kolejne
> elektrownie i rozbudowę sieci energetycznej, zwłaszcza tam,
> gdzie do tej pory nie było aż tak dużego zapotrzebowania na
> prąd.
Zasilanie auta na prąd oznacza że możesz ten prąd wyprodukować
w dowolny sposób. W tym - bez użycia kończących się paliw kopalnych.
Zasilanie auta na benzynę oznacza że jesteś uzależniony od ropy
i jej cen na rynkach światowych. Ta jedna zaleta prądu jest warta uwagi.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.10 04:02 Pszemol
- 10.05.10 04:08 Pszemol
- 10.05.10 06:16 JD
- 10.05.10 08:41 J.F.
- 10.05.10 08:48 Krzysiek Kielczewski
- 10.05.10 09:49 Tomasz Pyra
- 10.05.10 10:01 Tomasz Pyra
- 10.05.10 10:26 Grejon
- 10.05.10 10:43 DoQ
- 10.05.10 12:04 Jacek Osiecki
- 10.05.10 12:37 kogutek
- 10.05.10 14:58 JD
- 10.05.10 16:49 Jakub Witkowski
- 10.05.10 16:52 kogutek
- 10.05.10 17:13 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=