  • Data: 2010-05-10 09:49:02
    Temat: Re: W pełni elektryczny samochód od Nissana
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze:

    > No i bardzo dobrze, bo o to właśnie chodzi...

    Tyle że to jest pewne sztuczne ograniczenie które nie wynika z techniki,
    a widzimisia jakiegoś posła - widzimisia które może się w każdej chwili
    zmienić.

    Analogicznie jak LPG - niby 2x tańsze, a jednak jakoś światowa
    motoryzacja się nie przestawia. Po prostu sprawa pozostanie tańsza tak
    długo jak jest niszowa i ma politycznych stronników.

    > Prąd jest czystym źródłem energii, benzyna czy olej napędowy - brudnym.

    Prąd jest jedynie nośnikiem tej energii.
    Energii która musi być wyprodukowana gdzieś indziej i przetransportowana
    do samochodu.