  • Data: 2010-09-11 19:39:48
    Temat: Re: W której sieci najtańszy internet tak ~100Mb na miesiąc?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze:
    > "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    >
    > Możesz mi naświetlić o co chodzi z tym "sprzedawaniem"?
    > Nie mieszkam w Polsce i wypadlem z gry nieco :-)
    orange free na karte, prepaid, zasilony za 100zł dostaje na konto
    100+10zł bonusu + 6GB na transfer danych na pół roku. ten transfer
    wykorzystujesz, koniec. zgromadzone środki, nazwijmy je "orangowe110zł"
    mozesz odsprzedać innemu użytkownikowi prepaid za pomocą usługi
    "przelweSMS" Ciebie to kosztuje 20 groszy. ile dostaniesz? 50-70% tej
    kwoty. czyli za przedmiotowe110 - na konto Ci wpłynie 65zł. Całość
    załatwisz za pośrednictwem allegro.

    ToMasz